BasBQ
Beef en Steak

Daar is ie dan!

 
 

Afwasser1

Vuurmaker
Berichten
73
Hallo helden van het BBQ Genootschap!

Na de afgelopen Tony Stone Competition, waar ik met het team van ProBBQshop.nl aan mee mocht doen, ben ik me een klein beetje gaan verdiepen in de BBQ wereld. Ik heb (nog) geen fatsoenlijke barbecue, maar op het Webertje is het nog steeds leuk om te doen.

Het is al een wereld van verschil als je een heel klein beetje kennis hebt van de barbecue, door een starter te gebruiken, indirect te koken en niet de hele Weber vol te storten met briketten en daar een fles spiritus over te mikken.

Samen met Gerard van ProBBQshop.nl bij de Freaknacht van 3FM geweest, bij het programma van Barend & Wijnand. Heel benieuwd of we de Gouden Spatel gaan winnen!

 
hoi afwasser,
welkom bij dit edele genootschap, ik vond het gezellig jullie naast ons te hebben staan, en aan gerard heb je een goede leermeester  :)
 
Van harte welkom bij het Genootschap!! Was gezellig op de TS buurman ;)
 
Welkom 'afwasser'!! Heb je ook een echte naam?? ??? ::) :p
 
Van harte welkom afwasser  ;D
 
Welkom afwassert!!!!! Goed je hier te mogen begroeten. Houd ons niet langer in spanning en vertel je naam ;)
 
Hoi afwasser welkom hier
 
Welkom afwasser!
 
Hey afwasser, als plaatsvervangend dagbestedingplichtig reserve groente en fruitwasser, wens ik je een warm welkom.
 
Zal ik de spanning niet nog verder opbouwen? Ik zou niet willen dat jullie er slecht van slapen...

Ik ben Jaco Havelaar, en ik ben heel benieuwd naar de wedstrijd in oktober. 20 en 21 toch? We moeten er deze keer wel voor zorgen dat er biertjes zijn op de eerste avond, op TS2013 waren we dankzij de sterke drank aardig Team Paracetamol...

Was inderdaad erg gezellig met de buren! Valt nog heel veel van te leren.

Toch een minpuntje van deze site: elke keer als ik de berichten lees krijg ik trek in pulled pork of brisket. Beetje jammer :)
 
Welkom Jaco.

Ben jij de man die achter de computer stond tijdens de Tony Stone.
 
Ik was vooral degene die aan het afwassen en schoonmaken was. En de boxes inleverde ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan