Beef en Steak

Daar ben ik dan

• Onderwerp starter Onderwerp starter PeterVanSchagen
  • Startdatum Startdatum
P

PeterVanSchagen

Gast
Hallo allemaal,

Na veel pushen van Leo, maar vooral veel heerlijk eten van zijn BBQ, mij bij het genootschap aangemeld. Mijn nickname is Sneeuwwitje, omdat ik iets met dat verhaaltje heb. Zo heten mijn computers dopey, grumpy en de andere namen van mijn PCs kan je zelf verzinnen.
In het echte leven luister ik meestal naar de naam Peter.
Vandaag ga ik een eerste recept van jullie, via Leo gekregen, uitproberen. En ook lekker de buurman uitroken, maar die snapt Leo alleen ...
BTW, een hoop DLA's zullen jullie mij moeten leren. Is daar een topic voor of zo?
DLA = drie-letterige afkorting. Een DLA is zelf ook een DLA hahahahaha.

Gr. Peter

Sneeuwwitje, meestal probeer ik leden met de echte naam aan te spreken maar voor Sneeuwwitje maak ik graag een uitzondering.
Welkom bij de club

Hoi Peter,

Van harte welkom bij het Genootschap. Dat je via Leo komt zullen we niet tegen je gebruiken hoor ;)

Frits zei:
Sneeuwwitje, meestal probeer ik leden met de echte naam aan te spreken maar voor Sneeuwwitje maak ik graag een uitzondering.
Welkom bij de club
Er zijn toch een hoop nicknames hier. Vuurvlieg klinkt ook niet als een voornaam ... En ik zal maar niet zeggen welk BBQ gereedschap ik heb. Das namelijk erg mager... Maar wel een Weber. En ik heb op advies van Leo aparte briketten besteld. Eco nog wat of zo hahahahaha.

het gaat niet om de hoeveelheid apparatuur, maar wat je ermee doet! welkom!

Zoals wij altijd zeggen hier, It's the cook not the cooker ;)

Hallo Peter, gezellig dat je er bent. Sprookjes bestaan niet, dan weet je wel he? Wij vertellen hier geen sprookjes maar geven eerlijk onderricht in de edele vorm van BBQ. Alhoewel, Leo.... ;)
Ik zit te dollen, aan Leo heb je een goeie.
Welkom hier dus!

hoi Peter,

Ook leuk dat je je aangemeld hebt op dit edele genootschap.
Ik verwacht nu ook wel mooie foto's van jou hier hoor.

Welkom op het forum van het BBQ Genootschap.

Welkom en veel plezier!!!

Welkom Peter ! Veel plezier hier !

Terug
Bovenaan Onderaan