Beste Allemaal,
Eindelijk is het zover.. Heb me aangemeld bij het BBQ genootschap.
Dus ff voorstellen, ik ben MrMannetje uit Den Haag.
Woon hier heerlijk in het centrum waar we veel & lekker BBQen op het dakterras..
Deed het BBQen steeds vaker en uitgebreider waarna ik enige tijd geleden op een BBQ workshop van Ron Blauw bij Weber ben geweest.
Hier ben ik verliefd geworden op de WSM welke ik daarop mezelf cadeau heb gegeven.
Na wat eerste "tests" op de WSM heb ik ontdekt dat er nog een hoop te leren is.
Zodoende dan ook uitgekomen op dit forum waar ik na een hoop lezen al een hoop geprobeerd en geleerd heb.
Het is dan inmiddels ook tijd om voor de PP te gaan, de reden waarom ik me ook heb aangemeld.
Ik ga hier mijn verslag van doen en hoop de nodige hulp die nog nodig is hier te vinden.
Planning voor de PP is aankomend weekend!
De voorbereidingen zijn al gestart maar hierover meer in een apart topic..
Heel spannend
Grtz. Mr.Mannetje
Eindelijk is het zover.. Heb me aangemeld bij het BBQ genootschap.
Dus ff voorstellen, ik ben MrMannetje uit Den Haag.
Woon hier heerlijk in het centrum waar we veel & lekker BBQen op het dakterras..
Deed het BBQen steeds vaker en uitgebreider waarna ik enige tijd geleden op een BBQ workshop van Ron Blauw bij Weber ben geweest.
Hier ben ik verliefd geworden op de WSM welke ik daarop mezelf cadeau heb gegeven.
Na wat eerste "tests" op de WSM heb ik ontdekt dat er nog een hoop te leren is.
Zodoende dan ook uitgekomen op dit forum waar ik na een hoop lezen al een hoop geprobeerd en geleerd heb.
Het is dan inmiddels ook tijd om voor de PP te gaan, de reden waarom ik me ook heb aangemeld.
Ik ga hier mijn verslag van doen en hoop de nodige hulp die nog nodig is hier te vinden.
Planning voor de PP is aankomend weekend!
De voorbereidingen zijn al gestart maar hierover meer in een apart topic..
Heel spannend
Grtz. Mr.Mannetje