Beef en Steak

Daar ben ik dan!

MrMannetje

Pitmaster
Beste Allemaal,

Eindelijk is het zover.. Heb me aangemeld bij het BBQ genootschap.

Dus ff voorstellen, ik ben MrMannetje uit Den Haag.
Woon hier heerlijk in het centrum waar we veel & lekker BBQen op het dakterras..

Deed het BBQen steeds vaker en uitgebreider waarna ik enige tijd geleden op een BBQ workshop van Ron Blauw bij Weber ben geweest.
Hier ben ik verliefd geworden op de WSM welke ik daarop mezelf cadeau heb gegeven.

Na wat eerste "tests" op de WSM heb ik ontdekt dat er nog een hoop te leren is.
Zodoende dan ook uitgekomen op dit forum waar ik na een hoop lezen al een hoop geprobeerd en geleerd heb.

Het is dan inmiddels ook tijd om voor de PP te gaan, de reden waarom ik me ook heb aangemeld.
Ik ga hier mijn verslag van doen en hoop de nodige hulp die nog nodig is hier te vinden.

Planning voor de PP is aankomend weekend!
De voorbereidingen zijn al gestart maar hierover meer in een apart topic..

Heel spannend  :)

Grtz. Mr.Mannetje

Hallo MrMannetje welkom op dit leerzame forum

welkom MrMannetje,
Welkom op dit edele genootschap

Hoi Mister,

Welkom bij het genootschap. Altijd spannend zo'n eerste keer pulled pork, maar er zijn heir genoeg mensen die je daarmee en met de werking van je WSM goed kunnen helpen!

Ha MisterMannetje! Hoe heeft je moeder je genoemd?
Voor PP ben je in goed gezelschap, er zijn wel mensen die je kunnen helpen als je met vragen zit.
Welk recept ga je volgen? Injecteren, folie? Of 20 uur naast WSM zitten? Vertel ons alles wat je kwijt wil!
Welkom hier!

Welkom op het forum van het BBQ Genootschap.

MrMannetje welkom op deze hangplek voor BBQ fanaten

Welkom hier en veel plezier!

Welkom hier en je kan hier alles vragen over PP.

Dank jullie wel allemaal voor dit hartelijke welkom!

@ Dominique, mijn moeder heeft mij geen MrMannetje genoemd maar Daan :)
Welk recept het gaat worden ben ik me nog in aan het verdiepen en heb ik nog 24 uur voor.
Morgen komt het vlees binnen en gaat het in de eerste rub, dus mocht je nog tips hebben, graag!

Injecteren ga ik vooralsnog niet doen en inpakken misschien maar ik denk ik de eerste keer voor de volle sessie ga..

Grtz. MrMannetje

Ha Daan dan! Leuke naam trouwens. Nogmaals welkom dan ;)

Hoi Daan, welkom en heel veel plezier hier!

Terug
Bovenaan Onderaan