BasBQ
Beef en Steak

Cookperfect?

hjbrokers

Tondelzoeker
Berichten
19
Mijn inkbird is gaar, en ik wil wat nieuws gaan aanschaffen. BT is een noodzaak, voorspelde eindtijd een pré.
Nu zie ik ineens de Cookperfect. Het idee lijkt goed, meten op 5 zones, algoritme rekent de tijd enz.

Op Facebook zie ik wisselende ervaringen. Ok, de pen is wat dik, maar ik zal het toch mn voor grotere stukken vlees gebruiken. Moinkball's gebruik ik dan nog wel de inkbird voor.

Hoe zijn de ervaringen hier? Ik vond hem niet super duur bij bol.com
(als die weer op voorraad komt :) )
 
Weet niet of je hem nog gehaald had maar ik heb hem zojuist, 10 dagen na aankoop en 2 maal gebruikt te hebben teruggebracht.
Zeer veel problemen met connecties, zowel bluetooth als wifi. de zoektocht naar wat anders is begonnen, denk toch nog maar even bedraad maar wel een smart.
 
Ik heb de (ronde) Cookperfect een seizoen in gebruik gehad en was er toen zeer tevreden over. Ik woonde op dat moment op 2 hoog en m’n weber keteltje stond beneden in de gemeenschappelijke tuin. Zelfs vanaf boven kon ik de kern- én ‘omgevings’temperatuur perfect in de gaten houden. Weet niet meer welke connectie ik hiervoor gebruikte maar het scheelde een hoop traplopen tov daarvoor 😁
Helaas deed ie het na een jaar in ene niet meer. Ik vermoed dat ie ergens een keer te heet is geworden. Geen idee of dat het draadje was bij de bereiding van een cote de boeuf, of dat de ketel te heet was terwijl het kastje eraan hing (dmv de ingebouwde magneet) maar het was flink balen zo net buiten de garantietijd.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Heb je inmiddels al wat gekocht?
 
Ik heb de (ronde) Cookperfect een seizoen in gebruik gehad en was er toen zeer tevreden over. Ik woonde op dat moment op 2 hoog en m’n weber keteltje stond beneden in de gemeenschappelijke tuin. Zelfs vanaf boven kon ik de kern- én ‘omgevings’temperatuur perfect in de gaten houden. Weet niet meer welke connectie ik hiervoor gebruikte maar het scheelde een hoop traplopen tov daarvoor 😁
Helaas deed ie het na een jaar in ene niet meer. Ik vermoed dat ie ergens een keer te heet is geworden. Geen idee of dat het draadje was bij de bereiding van een cote de boeuf, of dat de ketel te heet was terwijl het kastje eraan hing (dmv de ingebouwde magneet) maar het was flink balen zo net buiten de garantietijd.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Heb je inmiddels al wat gekocht?
Ondertussen heb ik de Inkbird IBBQ-4BW aangeschaft en ook al enkele keren gebruikt. Wat een top ding zeg! Wel bedraad in vergelijking tot de vorige cookperfect wireless maar voor hetzelfde geld krijg je 4 probes erbij en waar ik ook ben kan ik de temperatuur aflezen, steady wifi verbinding en ook de Bluetooth doet het goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan