Beef en Steak

Coleslaw Meeting

noskos

Administrator
Forumleiding
Ik wilde even iedereen bedanken die bij de coleslaw meeting was en het tot een geslaagd evenement heeft gemaakt!

Domi en Ruud hartstikke bedankt voor jullie gastvrijheid! Ik zal morgen de foto's die ik heb gemaakt even posten, daar heb ik nu demoed niet meer voor ;)

Ik vond het enorm gezellig, heb natuurlijk weer helemaal geen foto's gemaakt. Maar we waren met een bezellig ploegje, een ieder die er niet bij was heeft echt iets gemist. En wat hadden we een geluk met het weer, we hebben zelfs nog in de zon kunnen zitten! Al met al een TOPdag!

Dominique en Ruud, bedankt voor een super gezellige en fijne dag.

het was lekker en ontspannen zo met elkaar, en het weer was idd toppie

Aha,wat hebben we gisteren toch een ontzettend fijne dag mee mogen maken,zo oerhollands gezellig, lekker en fijn georganiseerd.
Ik heb nooit geweten dat schildpadeieren z??? lekker konden zijn en dat 2 soorten sublieme koolsla zo goed in mijn maag met elkaar overweg konden.....De opgediende perfecte vlezen streelden alle aanwezige tongen en gaven allemaal immens gelukkige gezichten te zien.
Wat een feest!!  Dominique en Ruud bedankt voor al jullie goede zorgen en gastvrijheid. Inderdaad,dit is een beregroot succes gebleken en verdient het om het (graag,graag,graag) te herhalen.

Zo, hier dan even wat foto's anders is het ook maar weer zo saai :D Ben in het heetst van de strijd de coleslaw helemaal vergeten te fotograferen :(

De Sea Turtle Eggs voordat ze op de BBQ gingen.
coleslawmeeting-1.jpg

Willyo's garnalen in bacon met basilicum, yummie!
coleslawmeeting-2.jpg

coleslawmeeting-3.jpg

coleslawmeeting-4.jpg

Willyo heeft Frits maar even aan het werk gezet ;)
coleslawmeeting-5.jpg

coleslawmeeting-6.jpg

De digitale generatie ;)
coleslawmeeting-7.jpg

De Sea Turtle Eggs gaan lekker.
coleslawmeeting-8.jpg

Wie maakt me los?
coleslawmeeting-9.jpg

Done!
coleslawmeeting-10.jpg

Gevuld met kaas, roomkaas en jalape?o's.
coleslawmeeting-11.jpg

Kip van Domi & Frits.
coleslawmeeting-12.jpg

Bavette van Leo, ben vergeten een foto te maken van de sukade :(
coleslawmeeting-13.jpg

Wie is toch die man die het vlees snijdt?!?
coleslawmeeting-14.jpg

Dry aged c?te du boeuf van Roy, helaas geen foto van het eindresultaat, maar hij was wel smakelijk ;)
coleslawmeeting-15.jpg

En dan ben ik vast nog wel meer dingen vergeten.

Ik heb jou wel door Dennis, als je de koolsla niet op de foto zet, is het niet gebeurd, en moet het over....slimpie. :). ;)

Shoot, betrapt :(

:-*

Ziet er idd erg gezellig uit. vrolijke, smakelijke en gezellige meeting zo te zien.

het was een heel gezellig samenzijn. De coleslaw van Domique was werkelijk uit de kunst (slijm slijm) ik heb genoten van de garnalen van Willyowinky, Ik vond de Sea Turtle Eggs een geweldige uitvinding, en de kip die de Sea Side Smokers (waar ik niets aan gedaan heb) is zeer zeker wedstrijd waardig, hij was ontzettend lekker en goed uitgebalanceert qua smaak. Ook de Dry aged c?te du boeuf van Roy was zeer smakelijk.
Zo'n dag is zeker voor herhaling vatbaar

Man-o-man, wat hebben we een leuke dag gehad. Heerlijk relaxte sfeer, lekker gegeten en veel gelachen.
Dominique en Ruud, hartelijk bedankt voor de gastvrijheid en de rest van het gezelschap bedankt voor de gezellige tijd.
Vond het leuk iedereen weer even te ontmoeten

ziet er allemaal weer gezellig uit hoor daar

Ik heb wat gemist, maar dat wist ik eigenlijk van te voren al.

Schande dat er geen foto's zijn van de hoofdattractie (de koolsla dus). ???

Erg he? Ik was ook zo teleurgesteld... Doe je keihard je best, krijg je dat. Whoehaa!

Terug
Bovenaan Onderaan