BasBQ
Beef en Steak

Cold Smoke Generator nu ook van Point-Virgule

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.073
Point-Virgule levert nu ook de Cold Smoke Generator... wel een tientje duurder :(

foto.JPG
 
dat is mooi, ik heb hem gelukkig al
 
Het enige voordeel is als deze in augustus in de uitverkoop gaan :)
 
Frits zei:
Het enige voordeel is als deze in augustus in de uitverkoop gaan :)
dat zou heel dom zijn aan het begin van het koudrook seizoen (dat seizoen bestaat dan weer w?l ;)) maar waarschijnlijk zal het wel gebeuren...
 
Dus als ik het goed begrijp, is het laagseizoen (en de aanbiedingen !) dus in  aantocht  :p
 
Heb nog nooit van dat merk gehoord, is dat gewoon hier in Nederland verkrijgbaar, of is het een Belgsich iets?
 
Heeft peter de clercq daar niet iets mee te maken?
 
noskos zei:
Heb nog nooit van dat merk gehoord, is dat gewoon hier in Nederland verkrijgbaar, of is het een Belgsich iets?

Werk er voor outdoorchef ook mee... Intratuin verkoopt het in sommige filialen...
 
Klopt Intratuin verkoopt er spullen van en Peter de Clerq wereldkampioen bbq in.... en chef in restaurant Elckerlyc  is het gezicht van het merk.
 
Ik kom Peter vaak tegen in Belgie, geschikte kerel. Mag van mij zijn titel 'wereldkampioen'  wel weer eens verdedigen want die melkt hij aaridg uit. Ook briljante ondernemer: afgekeurde kruiden opkopen, in een potje met een sticker er op als vuurkruiden verkopen en kassa!
 
Ach, Olympisch kampioen blijf je ook je hele leven, ik zie dat niet alleen hij zich daar schuldig aan maakt in de lokale BBQ wereld ;-)
 
Als je het mij vraagt (maar niemand doet dat)  is het ding exact gelijk aan de Pro Q  CSG.

Ander doosje met een ander kleurtje en de koper betaalt.

Vorm van badge engineering?
 
Will je hebt helemaal gelijk, het is precies hetzelde, zelfs de foto op het doosje ;) alleen de rest van de vormgeving is anders.
Maar vond het toch leuk om te vermelden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan