Super campingweer , de Traeger staat klaar voor een seizoen zwoegen, traeger heeft er geen moeite mee en ik nog minder, geflankeerd door moeders de vrouw die lekker mee voorbereid, top dus.
Kinderen die steeds meer zelf willen doen op hun q-tje, alleen meer plussen.
Vandaag begon eigenlijk met een halve zijde zalm, Alder pellets in de bak, zalm met gewoon peper en zout en stand op smoke, kinderen een gourmet pakketje laten opstoken en wachten maar.
Nog portobellos gevuld met schinken, paprika, steeltjes van de paddo's, sjalotje geitenkaas tomaat zonder vruchtvlees en geraspte kaas. (167 graden en wachten tot mooi kleurtje en kaas gesmolten was)
Daar kwam ook een broodje hamburger om de hoek kijken (kilo gehakt in 8 stukken verdeeld en plat geslagen en kuiltje in het midden. De man zelf kruiden er op laten doen, plakje spek en cheddar erop, tomaat (ff gegrild) , sjalot en sla (toevallig allemaal ik de koelkast? Ja toevallig wel )
Hoe ziet dat er dan uit? Nou gelukkig hebben we de foto's nog.
Zalm smaakte ons echt goed, burgers mochten iets beter (volgende keer de kruiden maar weer door het gehakt) en het eten van de kinderen was natuurlijk het lekkerst van allemaal.
Afgeblust met een heuse schultenbrau
Fijn weekend allemaal.
Tot morgen met de Temple of Goodness........ (mysterieus deuntje )
Voor de oplettende kijker, broodje op de kop, haha, hij is gek jonguh.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Kinderen die steeds meer zelf willen doen op hun q-tje, alleen meer plussen.
Vandaag begon eigenlijk met een halve zijde zalm, Alder pellets in de bak, zalm met gewoon peper en zout en stand op smoke, kinderen een gourmet pakketje laten opstoken en wachten maar.
Nog portobellos gevuld met schinken, paprika, steeltjes van de paddo's, sjalotje geitenkaas tomaat zonder vruchtvlees en geraspte kaas. (167 graden en wachten tot mooi kleurtje en kaas gesmolten was)
Daar kwam ook een broodje hamburger om de hoek kijken (kilo gehakt in 8 stukken verdeeld en plat geslagen en kuiltje in het midden. De man zelf kruiden er op laten doen, plakje spek en cheddar erop, tomaat (ff gegrild) , sjalot en sla (toevallig allemaal ik de koelkast? Ja toevallig wel )
Hoe ziet dat er dan uit? Nou gelukkig hebben we de foto's nog.
Zalm smaakte ons echt goed, burgers mochten iets beter (volgende keer de kruiden maar weer door het gehakt) en het eten van de kinderen was natuurlijk het lekkerst van allemaal.
Afgeblust met een heuse schultenbrau
Fijn weekend allemaal.
Tot morgen met de Temple of Goodness........ (mysterieus deuntje )
Voor de oplettende kijker, broodje op de kop, haha, hij is gek jonguh.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk