Beef en Steak

Chipotle in Adobo

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mac
  • Startdatum Startdatum

Mac

Gerijpt
Stad en land heb ik inmiddels afgelopen, elke Toko, Xenos die ik maar tegen ben gekomen, ben ik binnen geweest, echter geen Chipotle in Adobo kunnen vinden.

Binnenstad Rotterdam zijn voornamelijk Chinees, of Surinaamse Toko's.
Wel potjes met Adobo poeder ? gezien.

Ja, ik kan het bestellen, maar dan ben zo'n 15-20 ? kwijt voor een blikje van 2,25 ?  ???

Iemand tips (liefst in de buurt van Rotterdam), waar ik dit vandaan kan halen.
Zal je net zien, doe ik ontzettend veel moeite om het te krijgen........is het traks niet te pruimen  :D

Mac

Mac, ik heb het al een paar keer in de Amerikaanse winkel in Antwerpen gezien.
Wil best de volgende week even kijken of ze het nog hebben. Dan komt het vanzelf wel in Rotterdam.

Ik heb nog wel een blikje voor je Mac. Ik heb wat van die blikjes meegenomen uit Mexico maar ik gebruik het eigenlijk nooit.

PM je adres maar even dan stuur ik het wel op.

Anders Tjin's Toko in de Eertse van der Helststraat in Amsterdam. Is niet in Rotjeknor, maar hij heeft ze wel ;)

Kijk dat is handig om te weten, daar komt me vrouw nog wel eens langs.
Dus als ik het een keer nodig heb weten waar we het vandaan moeten halen.
Volgens mijn had ik het nodig voor me BBQ saus die ik wilden maken, maar moet eerst ff me vooraad SBR opmaken voor ik weer zelf maak ;)

Piet, je hebt een PB
Erg Tof aanbod.

@Frits
Hartelijk dank voor het aanbod.
@Dennis
Tjin's heb ik eens op het www opgezocht, en als ik in 020 kom wil ik daar wel eens gaan buurten (alleen zit ik de laatste tijd niet echt meer in die buurt wat werk betreft (op de dag dan h?)

Zo, ik ga de Q aansteken  :)

Mac

Ook weer opgelost. Fijn Mannen!

Mac zei:
Kan ik eindelijk die saus van jou maken Dominique  :D

Mac

Ik wil natuurlijk niks zeggen he, maar was het dan niet slim geweest om mij ff te mailen? Want als ik die sauce maak, heb ik misschien ook die chipotles wel. Ja, ik weet het niet hoor....Ik bedoel, ik woon naast de afrit Delft-Noord. Niet zo ver vanuit Rotjeknor. ( afrit of 3)  ;) rare vogel. Ben ik zo angstaanjagend streng?

Maar!!!! Het goede nieuws is dus, je gaat het maken! Ik hoop dat je hem net zo lekker vind als ik en sommige anderen.
En ik plaag je dus. Dat je het weet. ;) kijk ik knipoog.

Ben ik zo angstaanjagend streng
Ehhhhh................ :D :D (ik knipoog ook hoor  ;) ) Pffffff.

Dominique, ik heb er helemaal niet aan gedacht  :-[ (wist ook niet, dat je zo dicht bij woont)
Maar iig alsnog hartelijk dank voor het aanbod.  :)

Mac

Ben een beetje geschrokken van de posttarieven tegenwoordig, 6 euro 75 voor een blikje van 137 gr!! Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt! Als ik via ebay iets in Hong Kong bestel kost dat 2,50 en dan wordt het door dezelfde postbode hier in Nederland bezorgd.

Laat maar even weten of het je 6,75 waard is, anders is Dominique misschien het beste alternatief.

ik zit ook niet bij je in de buurt Piet

Ik heb ook nog wel een blikje staan hoor, mocht 's-Gravenzande dichterbij zijn voor je.

Zo, het blikje is aan de postbodin overhandigd, dus alles gaat goed komen denk ik ;)

@Nosmo, je hebt een PB.

Allen trouwens hartelijk dank voor geweldige respons (dat had ik niet verwacht, en wordt er bijna verlegen van  :) )
Thx

Van de Chipotle Cracks onder jullie, hoe lang kan ik een geopend potje goedhouden ?

Mac

Ik heb een blikje opengemaakt, en met een schone vork eruit gehaald wat ik nodig had. De rest in een Tupperwarebakje gedaan, en dat staat al MAANDEN in de koelkast. Volgens mij ( loopt naar boven om te kijken) niks mee aan de hand, geen schimmel te zien. Dus ik zou me daar niet te druk over maken. Schoon werken, en oververpakken. Blik gaat oxideren ( schrijf je dat zo)?
En die respons? Dat is dus wat het zo gezellig maakt hier, jatochnietdan? ;)

o, is het  hier gezellig  8)

loopt naar boven om te kijken
Echt waar, helemaal voor mij naar boven toe  ???

Je bent weer gestegen op de ladder Dominique (je staat nu op 72, samen met Dennis, na jullie *v*n schandaal)
Dennis heeft gisteren ook weer punten verdiend, en jullie gaan nu gelijk op  :D

En ja, dat is o.a. wat het hier gezellig door maakt.

Super Thx

Mac

Terug
Bovenaan Onderaan