Beef en Steak

Cees Holtkamp

noskos

Administrator
Forumleiding
Krijg ik toch opeens vanavond een emailtje van Cees Holtkamp, de man achter de beste kroketten van Nederland. Hij had op mijn site het recept van de pulled pork kroketten gezien en had wat vragen of we konden bellen.
Dus ik heb een erg leuk gesprek met hem gehad, allerlei tips gekregen over hoe we ze met nog meer smaak kunnen maken en hoe je ze makkelijker kunt vormen :D
Ook nog even verteld over onze gevulde speculaas die we voor de Jack hadden gemaakt, daar ging hij naar kijken op mijn blog!

Ben er nog verlegen van :D

Denk dat Dennis de volgende kok in Life and cooking wordt.
Ik zie dat wel zitten.

Supergaaf en woop woop!

Dat meen je niet ??? wat geweldig leuk z?g.  :)

Staat trouwens een foutje in de tekst (er staat beste kroketten van Nederland, maar dat kan niet, want de PP kroket staat op 1  ;) )
Laten we het op een goede 2e plaats houden dan  :)

Je blijft ons verbazen Dennis.

Mac

Ik las je berichtje en ben eerst maar eens ff gaan 'googlelen', want wie is Cees Holtkamp?
Inmiddels weet ik dat en kan je bericht en je enthousiasme begrijpen. Echt geweldig voor je.
E?n verzoek, wanneer je bekend bent en goede vrienden bent met Ramon Beuk, Jonnie Boer, etc, houd dan wel je blog aan, zodat wij ook nog kunnen genieten van je recepten  ;D ;D ;D

Dennis een geweldig compliment!

Ik vind je blog nog steeds een enorme inspiratie bron, ik ben wel eens benieuwd naar je google analytics cijfers. Ik stel me zo voor dat jij redelijk wat bezoekers per maand trekt. Heb je wel eens gekeken hoeveel hits je van buiten Nederland krijgt?

Tijmnan zei:
Ik las je berichtje en ben eerst maar eens ff gaan 'googlelen', want wie is Cees Holtkamp?
Had ik ook, alleen ik klikte gewoon op de link die Dennis toegevoegd had ;D

Dat is gaaf zeg! Ik kende de beste man ook niet, maar na het zien van je linkje is me wel duidelijk dat het niet de eerste de beste hobbykok van 2 straten verder is :)

Zijn broer, Koos, heeft een bakkerij in Maasluis en verkoopt daar de lekkerste tompoezen van Nederland. Daar kom ik regelmatig. Cees is met pensioen, de zaak in A'dam wordt nu gerund door hun dochter en schoonzoon. Het boek de Banketbakker bevat een schat aan recepten en is ook het boek waar ons gevulde speculaas recept vandaan komt.
Met het ei in de tuin zullen er meer dingen uit dit boek op mijn blog verschijnen omdat het bakken op het eitje erg makkelijk gaat.

Heb trouwens ook duidelijk verteld dat Frits de eerste was die ze maakte hoor, ere wie ere toekomt.

Hij wilde graag uitleggen hoe we ze beter kunnen maken :)

Daar doe je het voor! Tof!

@structor, tijdens "het seizoen" heb ik zo'n 10.000 unieke bezoekers per maand. Nu is dat ongeveer de helft.

noskos zei:
Heb trouwens ook duidelijk verteld dat Frits de eerste was die ze maakte hoor, ere wie ere toekomt.

Hij wilde graag uitleggen hoe we ze beter kunnen maken :)

En dat ga jij ons natuurlijk ook laten weten,toch.

Gaaf zeg. Superleuk voor je op ook op deze manier erkenning te krijgen!
Cees Holtkamp heeft trouwens een leuk kanaal op foodtube dat ik het bekijken waard vind http://www.foodtube.nl/tags/Cees

Dennis, gefeliciteerd met de fraaie complimenten!

De Holtkamp kroketten, maar ook andere gebakszaken zijn mij niet onbekend. Cees Holtkamp is een van Nederlands grootste banketbakkers van de afgelopen jaren.

Dus ... HULDE!!

dat is het beste compliment dat je krijgen kan Dennis.
Mag je met recht trots op zijn

Ik kende de man evenwel niet, maar het is na wat nalezen idd niet de eerste de beste.
Proficiat met de erkenning !!!

Heel leuk ga je de recepten verkopen of geef je dat zo weg?

Recept is van Frits en staat gewoon op onze blogs ;)

Terug
Bovenaan Onderaan