Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou daar gaan we dan. Nadat ik vorig weekend wat MOINK balls had gemaakt staat er nu een kip met een coleblikje in zijn reet in mijn BBQ gaar te worden. Ben erg benieuwd!
De zogenaamde "rub". Een potje Weber Kick'n Chicken wat ik ooit eens meegenomen heb uit de States, basterdsuiker en olijfolie. Beetje lui maar smaakte erg lekker.
Kippetje ingesmeerd en een cola blikje erin gepropt
En dan in de BBQ!
En dan na een uur en 3 kwartier is de 82 C bereikt in de borst
Aangezien ik eigenlijk nooit het eten bereidt was mijn vrouw zeer verrast met het resultaat! Kippetje was erg lekker en het velletje lekker zoet Voor herhaling vatbaar!
Lekkerrrr. Ik heb al diversen keren BCC gemaakt maar nog nooit met Cola...
Vraag me af of je echt het zoete van de cola proeft?
Ik ga hem zeker een keer proberen. Heb je ook nog rookhout gebruikt?
Nee geen rookhout gebruikt. Had niks liggen en wilde even kijken of het me gewoon zou lukken. Kip was lekker zoett maar dan kan natuurlijk ook aan de basterdsuiker hebben gelegen
Hey Ulwembu, vriend,
Gefeliciteerd met TOK, de eerste is binnen!
Nu toch maar eens snel ECHTE pulled pork maken in plaats van in die Afrikaanse potjie van je, kun je meteen op voor KNOR
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.