Beef en Steak

CCC against Kipgrill

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Frits
  • Startdatum Startdatum
 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.381
Vandaag kreeg ik bezoek van vrienden uit de buurt. Laat die vriend nou laatst een kipgrill gekeregen hebben, dat moest geprobeerd worden.

Hier een korte reportage

De kip op de KipGrill.

IMG_1868.JPG


Hij degon vlug zwart te worden (na 10 minuten al) vlug wat ingepakt maar er was voor het velletje geen redden aan,

IMG_1869.JPG


En er was een CCC op de Weber.

IMG_1874.JPG


De kip van de CCC was veel smeuïger dan die van de KipGrill kwam
Links de CCC, rechts de Kipgrill.

IMG_1878.JPG


Lekker met de aardbeien bbqsaus.

IMG_1882.JPG


Tussendoor een stukje Zalm a la Bobby Flay, maar die is niet gebeurd ;)

Als toetje, een recept uit planet bbq, dat al lang op de to-do-lijst stond.

Ananas

IMG_1883.JPG


lekker met wat ijs

IMG_1897.JPG


Bedankt voor het kijken!
 
Ik heb die kipgrill ook al eens bekeken. Wou toen ook zoiets aanschaffen. Maar de grote opening en de open bovenkant hebben mij toen tegen gehouden.
Er moet enorm veel luchtverplaatsing zijn in die grill. Veel meer als in een bbq met deksel en hoe meer luchtverplaatsing hoe droger je produkt wordt. Verbaasd mij niet dat de kip uit de bbq lekkerder was. Maar het ziet er wel cool uit zo'n apparaat.
 
Is de temperatuur van de kipgrill nog te regelen? Of is het net als vroeger met de brommer alleen vol gas. Het lijkt me ook dat de fan die het spit laat draaien niet erg sterk is zodat het laten draaien van het kippetje nog al kritisch is.

Ik denk dat je een foutje gemaakt hebt met je laatste foto.  ???

Wel smakelijke kippetjes zo te zien.
 
Hij draait als een tierelier, maar de warmte is niet te regelen, de volgende keer maak ik het vuur gedeelte een stuk smaller.

Zal de laatste foto even veranderen.
 
Had het verslag op rookgordijn ook al gelezen over die kipgrill, leuke gimmick, maar meer ook niet volgens mij.
 
Nou fijn, eindelijk iets waarvoor ik niet gelijk op "BUY NOW" hoef te drukken, ga zo door!
 
Persoonlijk vind ik het een nutteloos ding, een gadget, meer niet.... ???
 
Spiffs de ananas was lekker maar kan beter denk ik.

Dirk het is inderdaad een gadget, maar er zit wel iets meer potentie in dus we gaan eens nadenken over wat modificaties.

Het ziet er wel geweldig uit in je tuin.
 
Over deze heb ik ook ooit nog lopen denken om aan te schaffen, ben blij dat er nu iemand op het forum met dat ding aan het testen is.
Lekkere kippies heb je daar hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan