BasBQ
Beef en Steak

Camping Slow cooker ribs bijgerecht

meinonA

Stoker
Berichten
285
Goede avond,

Kortgeleden heb ik spareribs gemaakt op de Weber waar nog wat van over was. Die heb ik meegenomen naar de camping. Helaas heb ik hier alleen een gasstelletje en een magnetron van de camping zelf. Daarom heb de spareribs in een pan gedaan met tomatensaus zodat ik m alleen nog hoef op te warmen.

Ik zocht naar bijgerechten. Helaas kan ik alleen ovengerechten of gegrilde groenten vinden. Het ene is onpraktisch op een camping en het andere ben ik als carnivoor geen fan van. En patat wordt ook lastig omdat ik geen friteuse heb.

Hebben jullie een idee voor bijgerechten die niet al te gezond zijn maar wel makkelijk te maken?
We hebben al een keer een boeren omelet gemaakt dus die valt denk ik al af, maar zo een bijgerecht bedoel ik wel.
De spareribs zijn Amerikaans gekruid dus iets Italiaans behoort ook tot de mogelijkheden.

Ben benieuwd naar jullie ideeën.
Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Juist. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Of een lekkere salade zoals de Coleslaw van Dominique?
koude pasta salade kan ook natuurlijk
Pasta + rode pesto/mayonaise + paprikaatje + gegrild courgette + tomaatje..
 
Zelf fan van bruschetta met guacamole en garnalen:

-Stokbrood heel schuin afsnijden in lange pakken. Insmeren met olijfolie, knoflook en zout. Even aan beide kanten in de pan bakken.
-Guacamole kopen (maken kan ook maar meer werk)
-Wokgarnalen in marinade met honing en verse rode peper gesneden (of ook olijfolie en knoflook) Garnalen even bakken en dan bovenop de guacamole

Salade welke het bij ons goed doet: Rauwe andijvie, gebakken spekjes, pijnboompitjes, zongedroogde tomaat, groene pesto, geraspte harde Italiaanse kaas.

Andere optie: Niet culinair maar wel makkelijk: Witt bonen in tomatensaus opwarmen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan