BasBQ
Beef en Steak

Camembert met raclettekruiden

 

Havenmeester

Vuurmaker
Berichten
73
Wat is er nou lekkerder bij de borrel dan een warm camembertje bestrooid met raclettekruiden.........?? Foto's zijn niet heel scherp maar beter iets dan niets denken we maar.





met de herfst op de stoep zal deze samen met een heerlijk glas rode wijn vaker voorbij komen.
 
dat is zeker een lekker hapje bij de borrel
 
Herfst op de stoep, herfst op de stoep? Ik wacht nog op de zomer! Maar vooruit, het lijkt me wel een heerlijk hapje, ik moet het ook eindelijk eens gaan maken.
 
Altijd lekker zo'n kaasje tussendoor!! :p
 
Dat is een leuke om mee te beginnen :),

Hoe lang moet de camambert op de barbecue?
 
Blijft er goed uitzien, en staat nog steeds hoog op de Todo
 
Lijkt me inderdaad lekker bij een knappend haardvuur (buitenkachel) Dominique, q aan lekker toast van de q en dan dat kaasje, glaasje rood..... zucht
Hemels
 
miep zei:
Lijkt me inderdaad lekker bij een knappend haardvuur (buitenkachel) Dominique, q aan lekker toast van de q en dan dat kaasje, glaasje rood..... zucht
Hemels

waarom alleen Dominique?  ;)
 
miep zei:
Lijkt me inderdaad lekker bij een knappend haardvuur (buitenkachel) Dominique, q aan lekker toast van de q en dan dat kaasje, glaasje rood..... zucht
Hemels

Gewoon bij 25?, in mijn badpak, pootjes in een afwasteiltje koud water, glaasje wit met bubbels, gaat het ook prima hoor ;)
Dus eigenlijk is het een heeljaarrond snack!
 
Leo zei:
miep zei:
Lijkt me inderdaad lekker bij een knappend haardvuur (buitenkachel) Dominique, q aan lekker toast van de q en dan dat kaasje, glaasje rood..... zucht
Hemels

waarom alleen Dominique?  ;)
Omdat als jij voor de open haard gaat zitten, wij het vuur niet meer zien lange gozert ;)

O, ik heb een oplossing, we doen het bij het oud en nieuw vuur op het strand, dat is groot genoeg. ;)
 
Dominique zei:
Leo zei:
miep zei:
Lijkt me inderdaad lekker bij een knappend haardvuur (buitenkachel) Dominique, q aan lekker toast van de q en dan dat kaasje, glaasje rood..... zucht
Hemels

waarom alleen Dominique?  ;)
Omdat als jij voor de open haard gaat zitten, wij het vuur niet meer zien lange gozert ;)

daar zit wel een hele kleine kern van waarheid in  :)
 
Ik heb al een oplossing verzonnen, die staat er nu ook bij...
Vreugedevuur oud en nieuw. Op het strand. You're welcome Leo!
 
dank je wel Dominique.

zullen we maar weer ontopic gaan?  :)
 
Dominique moet nog niet aan de herfst de ken vandaar buitenkachel, mooie avond buiten!
Niks herfst :)
 
miep zei:
Maakt het trouwens nog uit welke camenbert ? Of kan alles?

in principe kan alle camembert, maar uit ervaring weet ik dat je toch beter een betere camenbert moet kopen, komt de smaak echt ten goede
 
Okay, ik vind nl die boeren niet zo lekke, oud en scherp :) (heb het nog steeds over kaas hoor!) ;)
 
Wat Leo idd zegt koop wel een betere camembert en qua kruiden vind ik raclette het lekkerste maar provinciaalse of Italiaanse doen het ook goed. Of wat denk je van rode bosbessen......mmmmmmm. Zoet en hartig doen het altijd goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan