Vandaag mijn smoker weer eens getest. Had een kolen luikje gemaakt in mijn zelfbouw uds dus moest hem even testen. De test was burned ends 6 uur lang. Met de drie twee een methode gemaakt. 2 kilo buikspek zonder zwoerd in blokjes gesneden van ongeveer 4 bij 4 cm en dat gister avond in de noskos rub gezet. Vanochtend om even over negen de uds klaar gezet en rustig laten starten. Rond tien uur half elf was hij lekker op temp en kon het vlees er op. Na drie uur alles er af en in een schaal met vloeibare boter honing en calve bbqsaus. Afgedekt en weer twee uur laten pruttelen. Moest nog even naar school van me oudste voor een tien minuten gesprek dus de twee uur werd wat langer maar dat mocht de pret niet drukken. Toen nog een uurtje on afgedekt en daarna proeven. Mmmmm als of er een engel over me tong p......!!!!!!! Morgen worden ze pas echt genuttigd maar er zijn er een paar op een vreemde manier al verdwenen

het deurtje en handvat moet nog afgewerkt worden maar he hij doet wat hij moet doen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk