Beef en Steak

Buiten verlichting

 

Cédric12345

Sprokkelaar
Berichten
26
Hey iedereen,

Wie heeft er tips voor buiten verlichting voor aan de bbq?

Ik kan wel wat extra licht gebruiken nu het zo vroeg donker wordt.
 
Wat Dirk zegt is handig voor de BBQ zelf.

Ook heb ik nog een hoofdband met licht. Als ik met eten naar en van de BBQ loop erg handig en bij het halen van accesoires uit de schuur of opruimen nadien ook.

Zijn er in allerlei merken en prijscategorieën. Ik heb er 1 waarbij je het lampje kan kantelen zodat je zelf beslist waar je op schijnt.

58d108c7974d7f4ec4f2508bb991d4ad.jpg
 
Gewoon waar je Q staat een LED breedstralertje ophangen.
 
Die heb ik ook, echter is mijn kamado voorzien van Inox band rond de Dome. Magneet werkt dus niet☹️
 
Ik heb goede stroomvoorziening bij mijn bbq zitten maar dar heeft niet iedereen.

De bouwlamp waar ik graag mee werk om meerdere redenen is de volgende.

Hij heeft een magneet, een externe accu waarmee je tevens je telefoon of ander apparaar van stroom kan voorzien via een usb aansluiting.
Hij werkt ook op netstroom met een redelijke lange meegeleverde kabel iets van 4 of 5 meter.

Hij gaat meerdere uren mee ( 50% of 100% )
Jebhebt dus 2 standen.
100% is echt overkill voor je bbq 🤣
Ik beschouw hem als lichtgewicht voor wat je gebruikt

Je kan hem ook gewoon onder je egg hangen( door de magneet ) als die in zijn meegeleverde onderstel staat, hen je hem altijd binnen handbereik.

Maar het is zeker niet de goedkoopste oplossing 😆.

Vond het wel het vermelden waard!
Denk ook een erg mooi ding voor mensen die graag een nachtje gaan vissen.

clark bouwlamp
 
Laatst bewerkt:
Ik heb goede stroomvoorziening bij mijn bbq zitten maar dar heeft niet iedereen.

De bouwlamp waar ik graag mee werk om meerdere redenen is de volgende.

Hij heeft een magneet, een externe accu waarmee je tevens je telefoon of ander apparaar van stroom kan voorzien via een usb aansluiting.
Hij werkt ook op netstroom met een redelijke lange meegeleverde kabel iets van 4 of 5 meter.

Hij gaat meerdere uren mee ( 50% of 100% )
Jebhebt dus 2 standen.
100% is echt overkill voor je bbq 🤣
Ik beschouw hem als lichtgewicht voor wat je gebruikt

Je kan hem ook gewoon onder je egg hangen( door de magneet ) als die in zijn meegeleverde onderstel staat, hen je hem altijd binnen handbereik.

Maar het is zeker niet de goedkoopste oplossing 😆.

Vond het wel het vermelden waard!
Denk ook een erg mooi ding voor mensen die graag een nachtje gaan vissen.

clark bouwlamp

Welke heb je? Klinkt als een leuk ding, wellicht voor velen overkill maar ben toch benieuwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan