BasBQ
Beef en Steak

buccan smoker

 

kruit17 Jeroen

Stoker
Berichten
291
deze buccan smoker gewonnen voor weinig.
iemand ervaring met deze smoker. leuk.dingetje om te proberen maar het materiaal is niet echt wat lang mee gaan heb ik het idee. maar voor 35 euro mag je niet zeuren.

IMG_20210402_125642_984.jpg
 
Dit lijkt veel op de barbecook smoker of wat ze in Amerika ECB noemen, El Cheapo Brinkmann.

Ze zijn moeilijk te reguleren vanwege de grote luchtgaten aan de onderkant. Maar het kan wel degelijk.

Succes!
 
Ik heb deze ook gehad. Wil je niet ontmoedigen, maar ik heb hem na 2x gebruiken weg gedaan. Doordat de lucht toevoer niet geregeld kan worden heb je er zelf veel werk aan om de gewenste temperatuur te behouden.
 
zit te denken om de openingen dicht te maken rond de kolenpan . en een ventilatie ring in de kolenpan maken aan de onderkant. maar we gaan eerst ff proberen met een snakes methode in de kolenpan. leuk beetje klooienšŸ¤£šŸ¤£
 
zit te denken om de openingen dicht te maken rond de kolenpan . en een ventilatie ring in de kolenpan maken aan de onderkant. maar we gaan eerst ff proberen met een snakes methode in de kolenpan. leuk beetje klooienšŸ¤£šŸ¤£
Daar zat ik ook aan te denken, dan maak je hem inderdaad wel veel beter regelbaar. En dan ben je ook gelijk verlost van het lekkende rookvocht.
 
Heb ook zo Ć©Ć©n maar dan van barbecook gebruik hem regelmatig kun je mooi zalm in koud roken of rookworst
Heb er ook wel spareribs in gehad je kunt de temperatuur regelen met hoeveel briketten je erin doet
Niks mis mee heb hem al een paar jaar hij is wel dun roest al wat maar doet het nog


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan