Beef en Steak

Boulangere

 
 

Spiffs

Pitmaster
Berichten
627
Van de week zat ik masterchef australia te kijken en kwam ik dit tegen. de potjes had ik van mijn ouders voor mijn verjaardag gekregen.

Verder witlof, spek en skirtsteak was over van de reddingsbrigade, en een wokje met spekjes en (volgens Noortje hadden we nog tuinbonen....) doperwtjes.

Boulangere is een potje gevuld met hele dunne plakjes aardappel, dunne plakjes ui, thijm, marjolein, peper en zout en wat boter. Aan het eind vul je hem voor een gedeelte met kippenbouillon. Erg lekker, al was het wat zout, dus de volgende keer voeg ik per laagje geen extra zout toe.

SAM_1060.jpg


SAM_1061.jpg


SAM_1062.jpg


SAM_1063.jpg


IMG_3115.jpg


SAM_1065.jpg


SAM_1067.jpg


SAM_1070.jpg
 
Lekker zo'n pannetje! En heerlijke groenten en vlees!
 
Lekker Marc! Kijk ook even op je bouillon, ik weet dat ze in de VS heel veel pakken gebruiken en die hebben geen zout, misschien is dat in Australië ook zo, als je een bouillon van hier hebt waar dan wel heel vaak een berg zout zit dan klopt je recept niet helemaal meer.
 
Leuk idee zeg.
Ik heb ook nog een stel van die bakjes en er nooit aan gedacht ze op de Weber te zetten... Gaat gebeuren dus..
 
Leuk gerecht. En een mooie Q vol.
 
Dat ziet er geinig uit Marc, zo gezellig met z'n allen op de Q.....
 
Ik zie dat graag , een hele maaltijd op de Q. Ik zou dat ook vaker moeten doen ::). Ziet  er ook erg lekker uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan