BasBQ
Beef en Steak

Boretti Ei

Ik zag deze een tijd geleden al ergens voorbij komen,. Ziet er wel mooi uit,.

Ik ga deze even volgen,..
 
Het principe van een kamado is eeuwenoud. De ventilatie aan de zijkant lijkt me geen wezenlijk verschil in de werking van de Kamado maken.
Het lijkt me wel lastig als je hem inbouwd
 
Leuk plaatje ook op de site. Pizza op de steen van een maagdelijk witte kamado beleggen. Steek je hem dan daarna pas aan ofzo? :ROFLMAO:
1651471758058.png
 
Wel een mooi ding!

Leuk plaatje ook op de site. Pizza op de steen van een maagdelijk witte kamado beleggen. Steek je hem dan daarna pas aan ofzo? :ROFLMAO: Bekijk bijlage 38927
hahah dit plaatje is duidelijk door een marketing medewerker gemaakt.
Ook opvallend hoe scheef alles in de bbq staat, het lijkt wel of ze het rooster van een maatje kleinere kamado er ingelegd hebben.
 
Mijn ervaring met het merk Boretti is niet zo geweldig: mooi zijn ze wel, maar bouwkwaliteit zeer bedenkelijk. Vooral de lakkwaliteit van metaal onderdelen was triestig.
Als je toch dergelijke bedragen wil spenderen, zou ik gaan voor 1 van de gevestigde waarden.


Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
 
Waarschijnlijk gewoon weer een ontwerpfout.
Als de luchtinlaat aan de voorkant zit dan zit de kruisverbinding van het nest in de weg.
Denk dat het gewoon de bedoeling was de luchtinlaat aan de voorkant te hebben, en hebben ze geen rekening gehouden met het nest.
Gelukkig is het een ronde kamado, als je de banden losmaakt en het scharnier een kwart slag draait zit de luchtinlaat aan de voorkant. En kun je hem wel inbouwen in een meubel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan