BasBQ
Beef en Steak

Bonfire briketten van de Sligro

 
 

koef

Kooltjesharker
Berichten
127
Ik heb laatst 2 zakken kokos briketten van de sligro gehaald welke in de aanbieding waren. De zakken die in de aanbieding waren zagen er anders uit dan normaal. Het waren papieren zakken zonder plastickzak erin en ze waren ook groter dan de oude zakken. Er lag nog een oude zak waarvan de buiten zak (papier) was gescheurd de binnenzak was nog heel. De gescheurde zak heb ik met extra korting meegekregen omdat niemand hem wou hebben ;D.

Eenmaal in gebruik blijken de briketten van de nieuwe zak veel groter van formaat, ze roken veel meer en je houd veel meer as over en meer gruis onder in de zak! :-[ De gescheurde zak was wel de kwaliteit die ik gewend was.
Ik hoop dat bonfire niet definitief overstapt op de nieuwe zakken want dan koop ik ze niet meer. Ben voorlopig weer even aan de ecobrassa welke ik zowiezo wel ietsje beter vind.
 
Ik hoef dus niet naar de Sligro :(
 
noskos zei:
Ik hoef dus niet naar de Sligro :(

Jawel!! Alleen niet voor de briketten dan....Wij zouden samen gaan weet je nog? pottedoosie.....
 
Jaha, maar ik hoef dus niet voor die briketten te gaan... :)
 
Dat zegt ik.....mafketel ;)
 
noskos zei:
Jaha, maar ik hoef dus niet voor die briketten te gaan... :)

ALs ze de zakken met binnezak hebben is er niks aan de hand deze zijn gewoon goed denk ik....
 
de tien kilo zakkken die ik er er vandaan heb waren opzich best okay!
 
koef zei:
noskos zei:
Jaha, maar ik hoef dus niet voor die briketten te gaan... :)

ALs ze de zakken met binnezak hebben is er niks aan de hand deze zijn gewoon goed denk ik....
Ik kan toch moeilijk daar de zakken gaan staan openscheuren he? Nou ja, het kàn wel, maar is geen sociaal wenselijk gedrag.....;)
 
Hoeft niet allemaal, één is voldoende ;)
 
noskos zei:
Hoeft niet allemaal, één is voldoende ;)

Ok, doen we, ga jij voor me staan, dat ze me niet zien.....
 
Vandaag een zakje van de sligro gehaald, gebruik ze eigenlijk altijd. Zal eens in de gaten houden of deze ook anders zijn.
 
Dit was een oude post , ja ik weet het
Maar nu zijn ze weer in de aanbieding voor ?10,? Incl btw
Dat is geen geld voor kokosbriketten toch?
Alleen: zijn het nu goede briketten of niet?


 
Als je oplet staat er op de zakken met de witte binnenzak "A-Kwaliteit"  en op die andere "horeca Kwaliteit".
ik had hier nu gewoon de A-kwaliteit ,de goede dus .
 
Vandaag bij de Sligro in Enschede geweest voor de aanbieding van 9,95 voor de kokosbriketten.
Het is de A-kwaliteit met de witte binnenzak. Nu binnenkort maar even proberen.

nl-nl
 
Bjorn-007 zei:
Vandaag bij de Sligro in Enschede geweest voor de aanbieding van 9,95 voor de kokosbriketten.
Het is de A-kwaliteit met de witte binnenzak. Nu binnenkort maar even proberen.

[url=https://www.icloud.com/photostream/nl-nl/#A2G4Tcsmd6TYG]https://www.icloud.com/photostream/nl-nl/#A2G4Tcsmd6TYG[/url] [img]
[/quote]

Deze is verbouwd heb ik begrepen en schijnt nu ook een mooie versafdeling te hebben. Klopt dat?
 
Klopt ze hebben een prachtige vers afdeling met heel veel keuze uit vis en vlees. Je kunt hier ook specialiteiten krijgen, zo hangt er in een koelvitrine een halve koe waarbij je zelf mag aanwijzen welk stuk je hebben wil. Verder divers wild en gevogelte gezien. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.
 
Bjorn-007 zei:
Klopt ze hebben een prachtige vers afdeling met heel veel keuze uit vis en vlees. Je kunt hier ook specialiteiten krijgen, zo hangt er in een koelvitrine een halve koe waarbij je zelf mag aanwijzen welk stuk je hebben wil. Verder divers wild en gevogelte gezien. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.
Toch maar eens zo'n pasje proberen te bemachtigen....
 
Gebruik ze nu een jaar en een goede  briket voor een hele aantrekkelijk prijs, gister ook nog een kofferbak vol gescoord.
Het is echt geen EcoB, maar ze zijn ook wel de helft goedkoper, en als er 3x per week de Q rookt is de prijs toch best een belangrijke factor.....
 
Ceriel zei:
Bjorn-007 zei:
Klopt ze hebben een prachtige vers afdeling met heel veel keuze uit vis en vlees. Je kunt hier ook specialiteiten krijgen, zo hangt er in een koelvitrine een halve koe waarbij je zelf mag aanwijzen welk stuk je hebben wil. Verder divers wild en gevogelte gezien. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.
Toch maar eens zo'n pasje proberen te bemachtigen....

Ik krijg er binnenkort een ceriel, gewoon ff bellen en hij ligt hier voor je klaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan