BasBQ
Beef en Steak

Bluetooth Thermometer Grillmeister/ LIDL

 
 

MidVe

Stoker
Berichten
314
Vanochtend toch deze maar even meegenomen bij de Lidl, voor € 14.99 kun je je er geen buil aan vallen denk ik.


IMG_2476.jpg


Eerst maar eens uitpakken:

IMG_2477.jpg


Het pakketje bevat: de thermometer zelf, twee probes, 2 AAA- batterijen, een metalen clip voor op je rooster en een handleing in het Nederlands en het Duits. De thermometer maakt, na het downloaden van de "Lidl-Home app" vrijwel direct contact met mijn telefoon, koppelen gaat bijzonder eenvoudig.

IMG_2481.jpg


De eerste test: volgens deze thermometer kookt water bij 99 graden celsius (je kunt overigens ook switchen naar Fahrenheit) Wat mij betreft accuraat genoeg. De thermometer reageert in mijn beleving ook verrassend snel op wisselingen in temperatuur. Hiervoor gebruikte ik de IKEA Fantast en die is beduidend langzamer.

Morgen gaan we 'm echt testen, dan staan er Pork Belly burnt ends, Shotgun shells en bavette op het programma.... wordt vervolgd
 
Even het verschil checken met de temperatuur op het rooster en de domethermometer, verschilt maar een paar graden. App werkt prima, maar de Bluetooth verbinding laat het binnenshuis afweten, maar verder prima. Ben er blij mee

IMG_2491.png
 
Lijkt mij een prima deal voor dat geld
 
Terug
Bovenaan Onderaan