BasBQ
Beef en Steak

Blauwe doos

 

Rebbelralph

Vuurmaker
Berichten
96
H? ik hoor hier regelmatig dat mensen het hebben over de rips uit de blauwe doos van de makro. Zijn dat toevallig de horeca eigen merk van de makro die deze week in de aanbieding zijn daar ?
 
Zie ze zo snel ff niet in de folder staan,maar meestal is de blauwe door gewoon zichtbaar in het plaatje. De witte doos is er ook. Dit is een grovere rib.
Deze is niet slecht je zal er wat aan moeten trimmen, maar de blauw is favoriet. Zorg wel dat je een zware doos neemt anders heb je waarschijnlijk een doos kleintjes of shiners te pakken. Is geen garantie maar mijn ervaringen zijn wel wat positiever op deze manier
 
ik parkeer dit draadje even in de rookkamer  ;)
 
Zijn net in de aanbieding geweest, op de makro site kan je in de folders terug vinden wat in de aanbieding is/winstpakkers. Ik blader deze folders ook altijd door, leuk :)
 
de vrouw heeft ook ribs meegenomen...
ze heeft me horen zeggen blauwe doos...

komt ze thuis met een blauwe doos... voor gegaarde ribs...
Niet de goede doos, maar ach ze komen wel op...

kan ik deze trouwens ook nog lekker maken met een rubje ofzo ?
of gewoon op de Q zo snel mogelijk en op eten, en andere doos halen ?
 
Probeer ze eens zo uit de doos (wel warm dus) kan je altijd kijken wat erop smeert
 
Opwarmen met wat rooksnippers, heb ik ook eens geprobeerd (onder dwang van mijn ega) en beviel goed (voor kant en klaar diepvries sh*t). Heb je tenminste nog het idee dat t van Q komt ;) en idd wat anderen al zeggen: een goeie glaze :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan