BasBQ
Beef en Steak

Black pearl kokosbriketten

 

dayfox

Kooltjesharker
Berichten
163
NjBtXn6.jpg

Iemand ervaring met deze? Zijn langwerpig.  Zal ze morgen s testen met een meatloaf en bcc.
 
Nee, waar heb je deze vandaan en wat kost een doos?
 
In Hattem. Bij me in de buurt. ?12,50 voor 10kg. Een aldi starter gevuld met 5 staven en 3 aanmaakblokjes eronder. Na een half uur alleen t kontje iets grijs. Toen van bovenaf 3 vlammende blokjes er tussen laten vallen, dit had meer zin. Maar aangezien ik visite had en ik enigszins een tijdschema in gedachten had (liep al een uur uit), de kokosstaven in de bbq gekieperd toen ze net halverwege waren. Ik dacht, dat redden ze wel om rond de 175?c te komen. Wrong! Bleef steken rond de 135?c. Dus er voor gekozen om een 15tal hete ecobrasa's erop te mikken, was de 175 ? 200?c nodig. Toen eigenlijk geen omkijken meer nodig. Eerder te heet dan te laag.

Conclusie:
Geen goede testrun kunnen doen, maar het walmen en stinken viel me behoorlijk mee. Misschien in stukken zagen voor een egale trek in de starter? Zaterdag heb ik een grill partijtje hier. Zal ze nog s proberen. 

Desalniettemin,  heerlijk gesmuld van een bcc, meatloaf met BEVROREN RAUW ipv hard gekookt ( Zeer goed bevallen!) ei erin en een heerlijke pruimentaart van de Q. Geen step by step,  dus nie gebeurd..
OwLZ28T.jpg

DXvmQ1G.jpg


Recept op verzoek geen probleem!
 
Recept op verzoek????
Recept lekker plaatsen, lijkt me een veel beter idee :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan