Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelf geen ervaring mee, maar de reviews op de site van BK zelf zijn erg wisselend:Heeft iemand ervaring met de black steel pannen van BK? niet zo zeer voor op de BBQ maar voor op, in ons geval, inductie
Staub is ook absoluut niks mis mee, het deksel van de cocotte waar jij het over hebt schijnt zelfs beter het vocht terug te redistribueren dan dat die van Le Creuset dat doet.@Arjan Ebing heeft het over Le Crueset, wij hebben de concurrent van Le Crueset, ook uit Frankrijk, Staub, zelfde hoge kwaliteit Gietijzer, ge-emailleerd en een ietsie pietsie minder duur dan Le Crueset en ipv witte emaile aan de binnenkant zwarte emaille.
Ja die heeft Staub ook, was ik niet helemaal duidelijk in, sorry.Echter vraagt de topicstarter naar koekenpannen, en die heb ik ook van Le Creuset, wederom zwart met zwart geëmailleerde binnenkant. 2 stuks 1 van 24 cm en 1 van 28 cm.
Weet eigenlijk niet of Staub die ook heeft. De reden dat ik niet over Staub begonnen ben is, omdat ik alleen vanuit mijn eigen ervaring kan spreken, en ik heb enkel Le Creuset pannen, vandaar.
+1Op de indoorpit kook ik nog steeds op gas, zolang als dat nog kan blijf ik dat doen, ik vind inductie o.i.d persoonlijk helemaal niks.
Als ik bij zo'n ding sta bij schoonouders of schoonzus voel ik me niet op mijn gemak, ver buiten mijn comfort zone.
Eens, deze had wellicht beter in de asbak geplaatst kunnen worden, en mijn fout in deze is dat ik niet heb opgelet in welke categorie deze geplaatst is, waarvoor excusesMaar goed we raken misschien een beetje off topic
Dat klopt, ben ik me ook van bewust, er werd alleen duidelijk aangegeven dat het niet voor op de barbecue was, en zoals hierboven genoemd heb ik niet op de categorie gelet.we zijn een BBQ forum dat mag best even worden vermeld.
van gas naar inductie met het plaatsen van een nieuwe keuken mijn Demeye Multiline 7 pannen nu 10 jaar oud. 28 en 24 cm koeke pannen nog steeds recht kan niet anders zeggen top .Zelf zijn wij overgestapt op rvs pannen omdat de anti aanbakpannen de coating met de jaren los laat. Niet bepaald gezond. We hebben nu rvs pannen van demeyere en dat bevalt heel goed. Bakken gaat er goed in en schoonmaken is ook wel makkelijk te doen.