Beef en Steak

Bijzet meubel staal en hout

het b b q huis

Tondelzoeker
Berichten
10
Mij probleem was altijd overal rondslingerende spullen. Nu heb ik samen met een kennis dit meubel gemaakt.
Deze kan ik mooi over mijn vlonder rijden en past mooi door de deur van de schuur. Wel ben ik nog opzoek naar een oplossing voor de inleg van dit meubel.
Nu is dat douglas hout wat mooi is, alleen niet altijd praktisch. Graag zou ik er een met een natuursteen of iets anders hebben wat een beetje meer gebruikt kan worden voor het verwerken van mijn vlees. Dat doe ik nu door middel van een snijplank erop te leggen. Maar ik merk dat als er dan wat vocht of dergelijke er langs komt het lastig is schoon te maken. Verder ben ik zeer tevreden met dit meubel en doet het alles waar ik het voor nodig had.

Mijn vraag is dan ook heeft iemand een idee voor het inleggen van de bovenkant? Ik heb al gekeken naar bijvoorbeeld trespa, dit vindt ik te dun en ook niet heel mooi.

IMG-20240804-WA0017.jpg
 
Afhankelijk van de afmetingen, maar ik heb al vaker een (badkamer)tegel langs zien komen. Die heb je tegenwoordig ook in bijna alle afmetingen, dus wie weet is dat een idee?
 
Afhankelijk van de afmetingen, maar ik heb al vaker een (badkamer)tegel langs zien komen. Die heb je tegenwoordig ook in bijna alle afmetingen, dus wie weet is dat een idee?
Zeker ook naar gekeken. Dit past ook wel maar dan zit ik met de opvulling tussen de tegel en de stalen rand. Die is dan bijna een halve cm en zal dan met kit het beste te dichten denk ik. Alleen was ik bang dat dit niet netjes zou worden.
 
Een (vloer) tegel snijder proberen of laten proberen door iemand met ervaring?
Dat is zeker mogelijk alleen dit was ik vergeten te vertellen. Dit meubel heb ik met een kruidenbak laten maken en losse haakjes. Die wellicht door achteraf beter na te denken anders hadden kunnen worden bevestigd. Maar zijn nu in de richel bevestigd door een haak. Als ik deze zoals ik nu doe vrij laat bewegen tussen het hout en de stalen rand. Dan is bijvoorbeeld kit niet mogelijk.

Nu bedenk ik me wel dat bijvoorbeeld omdat ik er al 1 met hout heb 1 met tegel in te leggen erbij neem. Dan heb ik het feit van de toevoegingen alweer verholpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan