Beef en Steak

Bij de Lidl namaak weber gourmet systeem 57 cm

Suus76

Sprokkelaar
Nu bij de Lidl, 13 euro per onderdeel, een  volledig identieke weber gourmet bbq systeem. RvS rek met uit wegvaar bibberigste, Seat geste, pizza steen en gietijzeren skillet ( die kocht ik net voor op Mn Joe) voor 13 euro per onderdeel.

Spotgoedkoop

Suus76 zei:
Ohhh ik heb een varkentje bij Mn naam  :D

Ja, leuk he :D
Nu alleen de kip en de koe nog maar. ;)
Dan heb je de grote drie. :)

Ik zag online dat het gietijzer bestand is tot 250 graden.
Is dat voldoende??

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

En dan heb ik het eigenlijk over het gietijzeren roostertje om grilstreepjes te trekken.
Daarvoor moet de temperatuur toch iets hoger voor liggen????

outwell zei:
En dan heb ik het eigenlijk over het gietijzeren roostertje om grilstreepjes te trekken.

Mijn ervaring met gietijzer is dat het vele malen hoger opgestookt kan worden, ik denk dat die maximum temperatuur meer voor dw vorm vermeld wordt aangezien het echt ruw gietijzer is. En voor 13 euro durf ik het wel te wagen naar hoger ( en met 250 graden krijg je echt wel sear Marks  hoor)

Suus76 zei:
outwell zei:

Mijn ervaring met gietijzer is dat het vele malen hoger opgestookt kan worden, ik denk dat die maximum temperatuur meer voor dw vorm vermeld wordt aangezien het echt ruw gietijzer is. En voor 13 euro durf ik het wel te wagen naar hoger ( en met 250 graden krijg je echt wel sear Marks  hoor)

+1

En voordat gietijzer vervormd of zelfs smelt, ben je wel aardig wat graden verder.. Alleen zorgen dat die ook weer netjes afkoelt. Dus niet gelijk in een bak ijs gooien :D

Terug
Bovenaan Onderaan