Beef en Steak

Big Mac Dog

 

Edwin84

Pitmaster
Berichten
519
De burgers van de Mac kunnen niet tippen aan de creaties die hier op het forum voorbij komen. Maar moet ze wel nageven dat ze lekker smaakcombinaties kunnen bedenken zoals de BigMac.

Vanwege de fotowedstrijd wilde ik net iets anders maken dan wat we normaal op de hotdog doen, dus maar eens een Big Mac hotdog.

Broodje lekker bakken met de kaas die gelijk kan smelten. Verder weinig bijzonders nog dan de worstjes afgrillen en een gerechtje opmaken met de bekende ingrediënten van de BigMac. Heb als saus de Heinze American burger saus genomen. Vindt dat de saus die er goed bij in de buurt komt, je overal kan kopen en in een kleine fles zit. Want deze saus wordt niet heel vaak gegeten bij ons en verspilling is zonde.

IMG_20240822_173449.jpg


IMG_20240822_174712.jpg


IMG_20240822_175555.jpg


IMG_20240822_175545.jpg
 
Een Big Mac Hotdog… Dat wil ik wel proeven! Al vind ik de rest wat ze bij de gele M serveren niet te hachelen 🤣
 
Top gedaan, klein puntje van kritiek, een big mac heeft 2 stukken "vlees". Ging er nog mooier uitgezien hebben met 2 honden ertussen.
 
Hele goede tip. Want het broodje had wel meer worst kunnen gebruiken inderdaad.

En Sticky fingers : Mac heeft wel meer lekkere combinaties. Een smashburger met de toppings en sauzen van de quarter pounder/cheeseburger van de Mac is ook een favoriet van mij.
 
Ziet er mooi uit! Stond ook op mijn shortlist voor de competitie om te maken! Maar dan gaan we nu voor een andere variant :)
 
That is one happy meal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan