Beef en Steak

Big Joe 2 aangeschaft!

Edwin1974

Tondelzoeker
Al sinds maart 2024 lid van dit geweldige forum, maar na het lezen en bekijken van ontelbare kamado reviews, hebben wij uiteindelijk besloten om de Kamado Joe Big Joe 2 aan te schaffen inclusief de alom geprezen JoeTisserie. Gisteravond was het dan zover dat hij geleverd werd en uiteraard direct gemonteerd. Vanmorgen vroeg de eerste keer rustig opgestookt, om eens te kijken hoe moeilijk of makkelijk het zou zijn om de temperatuurinstellingen onder de knie te krijgen. Ik moet zeggen dat dit een stuk makkelijker ging dan ik in eerste instantie had verwacht, dus dat is alvast heel positief. Het duurt even voordat het keramiek van deze kolos opgewarmt is, maar zodra de gewenste temperatuur bereikt is, blijft hij ook zeer stabiel op deze temperatuur.

Nu maar eens kijken welke gerechten we er als eerste mee gaan bereiden. Ik heb hier al zoveel lekkere recepten voorbij zien komen, dat het nog lastig kiezen is. Wellicht makkelijk beginnen met een gegrild kippetje aan het spit, maar tips zijn uiteraard van harte welkom! ;)

Groeten, Edwin

bj2.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan