BasBQ
Beef en Steak

Big green egg VS bastard

Wil79

Tondelzoeker
Berichten
10
Goeden avond allemaal, vorig jaar was ik eigenlijk al van plan om een keramische bbq te gaan kopen, ik heb toen bij een green egg gekeken, uiteindelijk is het een beetje verwaterd, en is het niet door gegaan.

Mijn wens om een keramische bbq te kopen is wel gebleven, en die wil ik nu gaan verwezenlijken.
( ik heb nu de weber enywhere,  en de weber one touche).

Nou heb ik alleen nog een alternatief gezien voor de green egg, en dat is de bastard.
Ik kan alleen nergens echt vinden wat nou echt de voor en nadelen zijn van de bastard tov de green egg, alleen dat de lak wat minder zou zijn.

Ik weet dat als ik een keramische bbq ga kopen ik een hoop geld uit moet gaan geven, maar wil niet onnodig geld uitgeven,  daarom wil ik graag van jullie advies.

Alvast hartelijk dank
 
Hartelijk bedankt voor je reactie.
Ik heb op internet gekeken naar zo'n primo, ik had er namelijk nog nooit van gehoord, maar ik vind zo'n primo financieel wel te gek worden, want zoals ik het zag is het echt weer een stevig stuk duurder.

 
Ik zou ze zeker gaan bekijken en vergelijken. Waar woon je? Er zijn genoeg adressen waar je terecht kunt voor goed advies!
 
joker zei:
Ik zou ze zeker gaan bekijken en vergelijken. Waar woon je? Er zijn genoeg adressen waar je terecht kunt voor goed advies!

Ik woon regio Rotterdam, ga dus sowieso binnenkort bij beef exclusief kijken, en voor die bastard ga ik anders wel heel binnenkort ff naar Haarlem toe.

Ik had meer verwacht dat een bepaalde bbq echt beter of slechter zou zijn, vandaar dit topic.
Maar dat is dus niet zo, dus ik ga ze allemaal goed bekijken in de showroom,  en dan een beslissing maken.

Hartelijk dank allemaal tot dusver.
 
Wil79 zei:
joker zei:
Ik zou ze zeker gaan bekijken en vergelijken. Waar woon je? Er zijn genoeg adressen waar je terecht kunt voor goed advies!

Ik woon regio Rotterdam, ga dus sowieso binnenkort bij beef exclusief kijken, en voor die bastard ga ik anders wel heel binnenkort ff naar Haarlem toe.

Ik had meer verwacht dat een bepaalde bbq echt beter of slechter zou zijn, vandaar dit topic.
Maar dat is dus niet zo, dus ik ga ze allemaal goed bekijken in de showroom,  en dan een beslissing maken.

Hartelijk dank allemaal tot dusver.
Je kunt ook naar Dussen gaan, (iets met luxe buitenleven). Die heeft zowel Green Egg, Kamadoe Joe, Black Bastard en de Primo staan. Ik ben ook langsgeweest en heb de Kamadoe Joe Classic II gekocht. Prima service van die zaak.



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Andre_FR zei:
Wil79 zei:
joker zei:
Ik zou ze zeker gaan bekijken en vergelijken. Waar woon je? Er zijn genoeg adressen waar je terecht kunt voor goed advies!

Ik woon regio Rotterdam, ga dus sowieso binnenkort bij beef exclusief kijken, en voor die bastard ga ik anders wel heel binnenkort ff naar Haarlem toe.

Ik had meer verwacht dat een bepaalde bbq echt beter of slechter zou zijn, vandaar dit topic.
Maar dat is dus niet zo, dus ik ga ze allemaal goed bekijken in de showroom,  en dan een beslissing maken.

Hartelijk dank allemaal tot dusver.
Je kunt ook naar Dussen gaan, (iets met luxe buitenleven). Die heeft zowel Green Egg, Kamadoe Joe, Black Bastard en de Primo staan. Ik ben ook langsgeweest en heb de Kamadoe Joe Classic II gekocht. Prima service van die zaak.



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Super, das een tip waar ik veel aan heb, Dussen is best te doen, dus daar rij ik binnenkort langs dan.
Is verreweg het beste om ze allemaal naast elkaar te zien staan ipv het ene weekend de ene, en het volgende weekend de volgende.

Top, bedankt
 
Wil79 zei:
Andre_FR zei:
Wil79 zei:
joker zei:
Ik zou ze zeker gaan bekijken en vergelijken. Waar woon je? Er zijn genoeg adressen waar je terecht kunt voor goed advies!

Ik woon regio Rotterdam, ga dus sowieso binnenkort bij beef exclusief kijken, en voor die bastard ga ik anders wel heel binnenkort ff naar Haarlem toe.

Ik had meer verwacht dat een bepaalde bbq echt beter of slechter zou zijn, vandaar dit topic.
Maar dat is dus niet zo, dus ik ga ze allemaal goed bekijken in de showroom,  en dan een beslissing maken.

Hartelijk dank allemaal tot dusver.
Je kunt ook naar Dussen gaan, (iets met luxe buitenleven). Die heeft zowel Green Egg, Kamadoe Joe, Black Bastard en de Primo staan. Ik ben ook langsgeweest en heb de Kamadoe Joe Classic II gekocht. Prima service van die zaak.



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Super, das een tip waar ik veel aan heb, Dussen is best te doen, dus daar rij ik binnenkort langs dan.
Is verreweg het beste om ze allemaal naast elkaar te zien staan ipv het ene weekend de ene, en het volgende weekend de volgende.

Top, bedankt
Check ff de openingstijden en doe Erik de groeten van me
enne suc6 met je keuze.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Hele goede zaak komt de mijne ook vandaan! Heb the bastard large daar gekocht!
Laat je hier weten wat het is geworden?
 
joker zei:
Hele goede zaak komt de mijne ook vandaan! Heb the bastard large daar gekocht!
Laat je hier weten wat het is geworden?

Ik ga het zeker laten weten.

Ik zag ook dat die winkel een internet shop heeft, daar ben ik blij mee, want vervoeren word bij mij lastig, ik doe alles op de motor of 2 zit auto met kleine kofferbak.

Ik ga proberen dit weekend te gaan kijken daar,  anders het weekend erna.

Ik laat het weten.
 
Veel succes en plezier daar... voorpret is leuk!

Kijk ook goed naar de kwaliteit van de roosters en andere accessoires.
 
Nou......de kogel is door de kerk, mijn keramische bbq is besteld B-), hij word dinsdag geleverd,  is de verwachting iig.

Het is de bastard large solo geworden, en dan meteen de plate setter en een drip pan erbij besteld. ;)

Ik kan niet wachten uiteraard :D

Ik ga er een buitenkeuken omheen bouwen, vandaar dat het de solo (zonder onderstel) is geworden.

Ik ben dus een gelukkig man op het moment  :D
 
Ook mijn kamado komt van Erik vandaan , vriendelijke ontvangst gehad en goede service. Mijne staat
Ook nog in de verpakking omdat er ook een tafel om heen moet komen,

Veel plezier met bastard en ik ben benieuwd naar het meubel dat je gaat maken

Gr
 
joker zei:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! In dussen gekocht?

Nee, ik ben daar niet geweest, want op zijn site stond dat de solo large niet leverbaar was.
Ik ben uit eindelijk in Gouda uitgekomen, bij 24 nog wat :D
Vriendelijke mensen, en uiteindelijk tot een deal gekomen.

Bedankt allemaal voor de felicitaties!!!!

Zal nog wel ff duren voordat de buitenkeuken echt klaar is, gaat een overdekte keuken worden van 3 x 2 meter, met de bastard, m'n weber one touche, en m'n weber go enywhere erin gebouwd.

Ik heb voorlopig wat te doen dus....
 
Gefeliciteerd. En we zijn benieuwd naar de buitenkeuken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan