Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je geeft zelf het antwoord voor je zelf al . Voor mij is het ook niks , ben zelf graag bezig met de Q en hoort beheersing er van er bij voor mij als hobby .Kreeg net mailtje dat de big joe ook in een konnected variant komt.
Is bbqen nog wel leuk dan? Ik geniet van ook bezig zijn met de bbq in plaats van alles automatisch...
Bekijk bijlage 73727
€2.899,00 is hij geadverteerdJe kan deze ook gebruiken als normale kamado zonder het connected gedeelte dan werkt hij net als een classic 2.
verder zit er wat snufjes aan maar om heel eerlijk te zijn ikzelf en veel van mijn vrienden ook waarschijnlijk ook op het forum. hebben ook een controller met blower en probes in de kast liggen en dat gewoon gemakkelijk in dit apparaat zit gewoon alles gemak dient de mens.
Ik vraag me wel af wat deze gaat kosten want de normale connected joe is 2299 en als je dan kijkt naar een classic 2. 1599. (prijs even van bbq experience center) dan is dat wel heel veel geld voor een controller. met blower en probes dan zal dat bij de big. joe connected. nog iets meer zijn.
Daar kan je 10 MT -57 voor kopen.€2.899,00 is hij geadverteerd
Poh, wat een geld. Dat kun je een hele mooie BGE of KJ van kopen met accessoires. Koop er een Inkbird ISC-027BW bij en dan kun je ook de temperatuur automatisch op pijl houden als je daar zelf een keer geen zin in hebt.€2.899,00 is hij geadverteerd
Ik durf zo wie zo niks meer van KJ te bestellen na super negatieve ervaring met kettle joe en hoe ze omgaan met alle gebreken.Het argument wat ik hier vaker gehoord hebt: als er wat van de electronica kapot gaat heb je een incompleet apparaat.
De versie zonder electronica en een losse controler vindt ik dan een prettiger idee.
Ik durf zo wie zo niks meer van KJ te bestellen na super negatieve ervaring met kettle joe en hoe ze omgaan met alle gebreken.
Ik vind de reactie op dat thermostaat binnen dag onleesbaar is door water en hele ding lekt, echt onacceptabel. Dat ik zelf maar dingen moet aanschaffen om dat te fixen. Heb van budget merken betere service gehad...Dan doe je ze behoorlijk te kort denk ik.
Je besteld een budget apparaat, dat bevalt niet, en vervolgens is het hele merk waardeloos.
Ieder merk heeft zo zijn vervelende uitstapjes, de een meer dan de ander, maar om dan maar op ieder bericht wat over KJ gaat zo te reageren is een beetje kort door de bocht.
Omdat fiat de multipla heeft zijn de andere modellen toch ook niet lelijk?
Inderdaad. Een classic of big zou ik niet moeilijk over doen. Maar een nieuwe innovatie? Daar ga ik zeker niet aan beginnen.Ik snap jou helemaal.
Heb zelf hele goed ervaringen met KJ maar zou in jouw geval ook uitwijken en het risico niet lopen. Als je twijfelt over een merk zijn er genoeg andere goede merken zoals The Bastard, Molotith of BGE natuurlijk