Beef en Steak

Biertje?

BernhardQ

Pitmaster
Hey allemaal, Bernhard hier. 38 jaar.

Ooit begonnen op klein balkon en een kleine BBQ. Nu al weer en paar jaar een huis met tuin, met daarin Weber Kettle 57"

Eerst alleen vlees gegrild/verbrand. Wie is daar immers niet groot mee geworden?

Maar nu ook het serieuze low and slow werk.  Kippetje op blik, lekkere dikke karbonaatjes, MOINK balls en natuurlijk spareribs.

Ben nog steeds blij dat ik voor de Weber heb gekozen (goed gereedschap is het halve werk) Het leuke aan dit type BBQ vind ik dat het best wel een basic apparaat is. Er moet "gewerkt" worden voor een mooi resultaat en dat geeft voldoening.
Vind het prachtig om op mijn vrije middag onder het genot van een biertje de BBQ aan te steken en dan alles voor de avondmaaltijd te regelen. Voor en samen met familie en vrienden.

Onlangs voor de vakantie ook een WGA aangeschaft. Wat een uitstekend idee was dat! Echt een top apparaat! Heb hiermee ook al buitengewone avonturen beleeft maar hierover later meer meer.

Ik volg het forum nu al een poosje en vind het zeer vermakelijk en leerzaam om de verhalen te lezen.
Ik hoop zelf ook een nuttige bijdrage te mogen leveren aan dit prachtige genootschap!

Hartelijke groet Bernhard

Welkom hier Bernhard!

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom Bernhard.
Biertje?
Nou vooruit omdat je zo aandringt :D

Hoi Bernhard,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.

Zei iemand Bier? Welkom hier!

Hoi Bernhard,
welkom bij het Genootschap

Welkom hier Bernhard

Terug
Bovenaan Onderaan