Beef en Steak

BGE onderstel voor de MiniMax

jokop

Pitmaster
Wij gaan al jaren naar Hof van Saksen op vakantie (lekker om de hoek) en dan gaat in de mei- en zomervakantie ook altijd de MM (en de carrier) mee. Dan neem ik ook altijd een hondje mee om hem gemakkelijk door het huisje te kunnen verplaatsen. Werkt op zich prima, maar ik wilde toch een mooiere oplossing.
Ik dacht dacht ik het ooit ergens gezien had bij iemand, een onderstel voor de Small waarin de MiniMax geplaatst was. Voor €50 eentje gescoord op Marktplaats.
IMG_4265.jpeg
IMG_4266.jpeg

Er blijkt toch nog wel behoorlijk wat ruimte onderin over te blijven. Hij staat er wel heel stevig in.
Iemand misschien nog tips om hem er beter in te krijgen?

Als je de verbinding tussen het kruis waar hij op moet rusten en de staanders verbreedt met een stuk koker profiel en langere bout tot de breedte van de bodem van de kamado en dan de staanders weer terug buigt (in dien nodig) naar binnen zodat hij weer terug tegen de zijkant komt van de kamado.

Een hondje meenemen om hem gemakkelijker door het huis te kunnen verplaatsen? wat moet ik mij daar bij voorstellen? dienen we de dierenbescherming te waarschuwen?

Als je de verbinding tussen het kruis waar hij op moet rusten en de staanders verbreedt met een stuk koker profiel en langere bout tot de breedte van de bodem van de kamado en dan de staanders weer terug buigt (in dien nodig) naar binnen zodat hij weer terug tegen de zijkant komt van de kamado.
Bij nader inzien vind ik hem wel prima zo, Ronald. Hahhaha. Ik weet dat jij handig bent, helaas heb ik dat niet.

Terug
Bovenaan Onderaan