Beef en Steak

Beste allemaal.

Don Ivo

Tondelzoeker
Dag Mensen,

Mijn naam is Ivo. Ik kan niet koken en laat water nog aanbranden..............maar ik ben laaiend enthousiast geworden over barbecue?n zoals ik dat hier op dit forum lees.
Ik ben nog aan het ori?nteren over hoe en wat. Maar elke keer als ik deze site bezoek sluit ik af met............HONGER! 

Ha Don Ivo,
Dan nu maar lekker snel aan de slag, wat heb je al aan spul, of nog niets?
Als je nog niets hebt, is het nu de tijd om in te slaan, als je nieuwe spullen wil, er is uitverkoop bij Intratuin. End of season.
Of kijk op MP, daar kun je heel goed slagen.

Welkom hier, ik hoop dat je het gezellig krijgt, en leuke dingen gaat doen.

Welkom! En je bent op de juiste plek gekomen. Ik houd zelf ook niet echt van koken in een pan, maar barbecue is het helemaal!

Stel al je vragen, iedereen helpt graag, daar is dit forum namelijk voor.

Ivo, welkom bij het BBQ Genootschap.

Barbecuen is niet moeilijk, iedereen kan het leren.

hoi Ivo,

Zoals iedereen hierboven al heeft gezegd ben je hier op de juiste plaats.
Kijk rustig rond, stel je vragen ook op het gebied van het aanschaffen van een barbeque

Hoi Ivo,

Van harte welkom bij het Genootschap!

Hoi Ivo, Welkom hier, als je water kan laten aanbranden dan zijn kolen zeker een peuleschil  ;)

Welkom op het forum van het BBQ Genootschap.

Dominique zei:
Als je nog niets hebt, is het nu de tijd om in te slaan, als je nieuwe spullen wil, er is uitverkoop bij Intratuin. End of season.

Welkom hier!
En wat hierboven staat klopt. Twee weken terug met een forse korting een mooie Weber OTP 57 gekocht en dat ding heeft nu al meer branduren als al mijn vorige hibachi-dingen bij elkaar  8)

Terug
Bovenaan Onderaan