BasBQ
Beef en Steak

Best burger in town ;-)

I

iDon

Gast
b679b1fa630c31e5ab6709bf4126808e_zpsac2e64db.jpg


d6feefa17659b9d6f1f83b51b647c01d_zps951983b5.jpg


 
mooi plaatje en ook smakelijk zien ze er uit!
Wat is het recept?
 
die lust ik wel
 
Zo dat is ff een switch ! zit net nog het BBQ calorieen drama te lezen om hier weer uit te komen  ;D ;D
Helemaal niks mis mee zeg ik !
 
Boldeagle +1 !!
 
Er zitten druppels op je lens! ;)
 
Ik verplaats hem even naar high& fast, aangezien dit het receptendeel is? ;)

Wat trouwens niet wil zeggen dat ik niet zo'n broodje zou willen eten. Ziet er erg fijn uit!
 
No worries! ;)
 
Zijn die zoete cherrytomaatjes vd Liddle lekker joh tomaat hoort echt op een hamburger ;-))


Mevr. Nosmo zei:
Ja, lekkurrrrrrrrrr.
Maar de tomaat mag je houden.
Verder mag je hem opsturen hoor.
 
iDon zei:
Zijn die zoete cherrytomaatjes vd Liddle lekker joh tomaat hoort echt op een hamburger ;-))


Mevr. Nosmo zei:
Ja, lekkurrrrrrrrrr.
Maar de tomaat mag je houden.
Verder mag je hem opsturen hoor.

Tomaten, getver.
Maar wie weet komt het ooit nog.
Tot voor kort at ik ook geen paprika.
Zal niet zeggen dat het mijn favoriet is, maar ik eet het wel, zonder het echt vies te vinden.
 
Hoe zou het nou toch komen dat jouw kids ook niet alles eten Sandra? Heb je daar een verklaring voor? Ik lach heel hard! Zo zie je maar, een mens is nooit te oud om te leren ;)
 
Dominique zei:
Hoe zou het nou toch komen dat jouw kids ook niet alles eten Sandra? Heb je daar een verklaring voor? Ik lach heel hard! Zo zie je maar, een mens is nooit te oud om te leren ;)

Ik eet echt niet alles hoor.
Ian wel, maar Quinn is echt extreem.
Nou ja, ben opgegroeid met het eten van mijn moeder, veel slechter kan het niet.
Ga er vanuit dat het uiteindelijk ook met Quinn wel goed gaat komen.
En anders maar niet.
 
Dominique zei:
Hoe zou het nou toch komen dat jouw kids ook niet alles eten Sandra? Heb je daar een verklaring voor? Ik lach heel hard! Zo zie je maar, een mens is nooit te oud om te leren ;)

Gniffel,gniffel! ;D
 
Nosmo zei:
Dominique zei:
Hoe zou het nou toch komen dat jouw kids ook niet alles eten Sandra? Heb je daar een verklaring voor? Ik lach heel hard! Zo zie je maar, een mens is nooit te oud om te leren ;)

Gniffel,gniffel! ;D

;)  ikkonhetnietlaten.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan