Beef en Steak

Besluit genomen, maar toch ineens keuze stress

DannyK

Tondelzoeker
Na grondig onderzoek wil ik gaan voor de CJ3 en wacht al maanden op het bekende prijzencircus "black Friday". Tot op heden ben ik nog niet echt onder de indruk van de prijsverlagingen voor de CJ3 echter misschien verwacht ik prijzen die niet reëel zijn. Het budget is er maar toch ineens die twijfel. Gaan we voor de CJ3 ( +/- 1850,00 ) of toch kiezen voor de CJ2 ( +/-1350 ). Vind prijsverschil van 500 euro aanzienlijk en vraag mij af of dit het waard is ( de opmerking van Noskos dat de Kamado 20 jaar mee gaat maakt dit verschil dan weer verwaarloosbaar ). Voor de prijs van de 3 heb ik een 2 inclusief mooie tafel of de noodzakelijke accessoires die er nog bij komen. De tafel gaat er in de toekomst sowieso komen als ik voor de 3 zou gaan.
Misschien moet ik nog even geduld hebben voordat het prijzencircus op gang komt.

Hahaha, spannend. Misschien inderdaad nog heel even geduld hebben.

Geduld houden. KJ3 zag ik rond de 1700,- op marktplaats vorige week nieuw bij bedrijf.

Twee jaar geleden was er tijdens de black friday een top actie. Toen was die 1500,- euro.

En dan zit een nog marge op...

Geduld houden. KJ3 zag ik rond de 1700,- op marktplaats vorige week nieuw bij bedrijf.

Twee jaar geleden was er tijdens de black friday een top actie. Toen was die 1500,- euro.

En dan zit een nog marge op...
Vindt Marktplaats niet echt een plek om een nieuwe Kamado te kopen maar 1650 -1700 begint wel in de buurt te komen ;-)

Ik kan niet in je portemonnee kijken en je niet adviseren.

Het enigste wat ik erover kan zeggen is af je beter een maand kunt balen over de uitgave dan 10/15 jaar lang iedere keer bij jezelf denkt “had ik maar….”

toch kiezen voor de CJ2 ( +/-1350
Op kamadobbq.be heb ik de CJ2 met tafeltjes kunnen kopen voor €1150 . Met levering komt er nog eens 50 euro bij.
En dan kan je nog kiezen voor een voordeliger bbq pakket dat je erbij kan kopen.
Je moet je op de site aanmelden voor de black Friday deals, dan krijg je een mail met de info zodat je deze deals nu al kan krijgen.
Het is 28% korting op de prijzen nu, wel zonder pakketten.
Voor de CJ3 schat ik dan dat het rond de € 1730 zal zijn.

Ik kan niet in je portemonnee kijken en je niet adviseren.

Het enigste wat ik erover kan zeggen is af je beter een maand kunt balen over de uitgave dan 10/15 jaar lang iedere keer bij jezelf denkt “had ik maar….”
Ik ben hier dus zelf ook beetje bang voor,.....m.a.w. jij zou voor de 3 gaan ;-)

Ik ben hier dus zelf ook beetje bang voor,.....m.a.w. jij zou voor de 3 gaan ;-)

Ik heb destijds voor een big Joe 3 gekozen, dat is weer een heel ander verhaal.

Als ik voor jou keuze zou staan zou ik denk ik toch de 3 pakken.
De slowroller is samen met het extra niveau echt een toevoeging.

Maar nogmaals, het gaat niet om het spulleke, maar om het knulleke.

Alles wat je met een kamado kunt gaat ook prima op een W57.

Terug
Bovenaan Onderaan