Beef en Steak

BBQ op 24 Kitchen

noskos

Administrator
Forumleiding
Op maandag, woensdag en vrijdag om 21:30 kunje op 24kitchen kijken naar Op Hete Kolen een barbecue programma.

De presentator is Micha?l Vrijmoed, de 30-jarige souschef van het Hof Van Cleve.

Meer info vind je hier op de 24kitchen site.

En de afleveringen worden natuurlijk ook herhaald gedurende de week.

Wordt toch lastig denk ik, ik heb die zender niet volgens mij.

Klagen bij je kabelprovider ;) Op digitenne van de KPN zit het trouwens sinds kort ook.

Ik heb het vandaag bekeken. Ik heb niet direct het idee dat je er iets aan mist. Laat ik zeggen, ons niveau ligt ietsiepietsie hoger? Of heb ik nou net een mindere aflevering te pakken? Ik ben na de pauze afgehaakt.

Zal eens kijken of ik deze op mijn Sat kan vinden....

Kijk daar meestal naar Food network, Guy Fieri's met "diners drives Dive's" maar meer Kook/BBQ programma's altijd leuk, ben benieuwt naar het niveau

Ik heb ook een paar stukjes gezien, en dat vond ik eigenlijk wel genoeg. Laten we zeggen dat ik het programma van z'n baas een heel stuk beter vind.

Misschien dat we Dennis eens moeten opgeven voor een screentest. ;)

Piet +1 ;)

Go Dennis, je kan het  :D

Sea Side Smokers goes Television  8)

Mijn talenten liggen elders mensen ;)

wat een bagger programa  >:( b .
BBQen op inductie!! die BBQ staat er jan doedel bij.
dagelijkse kost kok deed het toch stukken beter...die gebruikten de BBQ tenminste. 8)

Hoe het programma ook mag zijn...goed,slecht,matig,ik zou toch graag dat recept van dat broodje met zalmsalade dat van middag werd getoond wel graag eens ergens terug willen vinden. (Ook al heeft het met bbq niets van doen).  Weet iemand hoe dat kan?

Willy, je zou kunnen kijken op www.njam.tv volgens mij kun je daar alle afleveringen terug kijken.

Nosmo zei:
Willy, je zou kunnen kijken op www.njam.tv volgens mij kun je daar alle afleveringen terug kijken.
Dank je zeer voor de tip! Ik heb het op njam niet terug kunnen vinden.
De demo was van kok Rudolph van Veen en die stond niet in de njam lijst van koks.  Maar wat een leuke site,zeg!  Ik wist van het bestaan niet af,maar ga beslist veel contact maken.

Nosmo zei:
Dan had ik je verkeerd begrepen Willy, ik dacht dat je het over de "BBQ kok" had.

ik denk dat dit je broodje is :

Ja,klopt helemaal.Dank,dank,dank.
Trouwens,hoe vind je zo'n recept? Ik kijk naar wat gisteren is uitgezonden,maar vind alleen maar wat er komt;niet wat er (gisteren) geweest is.

Terug
Bovenaan Onderaan