Beef en Steak

Bbq ontgroening

• Onderwerp starter Onderwerp starter KoenSmid
  • Startdatum Startdatum
K

KoenSmid

Gast
Twee weken geleden heb ik voor het eerst gebbqd samen met Emiel.
We hebben gekozen voor twee recepten van Steven & Me: De Zuid-Afrikaanse springbok met Apenkliersaus & kip Yakitori.
Voor het vlees van de Zuid-Afrikaanse springbok hebben we varkenshaas gebruikt.
Verder kwam Emiel nog met het idee om er gevulde paprika's van de bbq en een koeskoes salade bij te eten.

Hierbij wat foto's en een video van het resultaat!

De Zuid-Afrikaanse springbok met Apenkliersaus:
IMG_8243%20copy_zpsu7ilitxt.jpg

IMG_8256_zps5nyt2x9q.jpg

IMG_8257_zpsftp2ss6d.jpg

IMG_8258_zpsgt5utc0l.jpg

De kip Yakitori:
https://www.youtube.com/watch?v=1UWW10_b_QU

Mooi zo op de WGA wat een top Q!

Dat ziet er heerlijk uit!

Lekker hoor

Nice

Geweldig filmpje Koen erg leuk die timelapse functie maar met die twee knappe hoofdrol spelers kon het niet fout lopen  :P. Je zou dit ook in de Q moeten kunnen doen, lijkt me erg leuk om een PP te zien ontstaan!

nix13 zei:
Smakelijk begin met een S&M.
2 S&M's ;) Enne voor de liefhebber, de couscous was van Jammie Oliver en is erg aan te raden!

structor zei:
Je zou dit ook in de Q moeten kunnen doen, lijkt me erg leuk om een PP te zien ontstaan!

Zoiets is precies wat ik zoek. Een webcam-achtig iets die in het ei kan, waarmee je vervolgens de live beelden kan tonen. Via ip heeft de voorkeur.
Helaas niet echt iets kunnen vinden, dus mocht je ideeen hebben ;)

SilverFox zei:
structor zei:
Je zou dit ook in de Q moeten kunnen doen, lijkt me erg leuk om een PP te zien ontstaan!

Zoiets is precies wat ik zoek. Een webcam-achtig iets die in het ei kan, waarmee je vervolgens de live beelden kan tonen. Via ip heeft de voorkeur.
Helaas niet echt iets kunnen vinden, dus mocht je ideeen hebben ;)

Ik heb zo iets gezien, zal het vanavond even weer opzoeken en dan posten op het forum;)

Terug
Bovenaan Onderaan