Beef en Steak

BBQ Filmpje

Leuk filmpje, maar confronterend, ik heb nl. vele goede eigenschappen  ;) maar geduld zit daar niet bij  :D

Weet je hoe dat komt Nanda? Deze mannen doen niets anders, zijn zijn namelijk aan het BBQ-en. Ik denk altijd, " ok, dat ligt op de Q, nu kan ik even snel dit of dat doen". Zou dat het verschil kunnen zijn?

Ik zal het nog even uitleggen dan;

Wij missen het multitask chromosoom en kunnen nou eenmaal niet goed multitasken, dus een biertje drinken tijdens het BBQen gaat nog net maar verwacht verder niet te veel van ons! 8)

Nosmo zei:
Ik zal het nog even uitleggen dan;

Wij missen het multitask chromosoom en kunnen nou eenmaal niet goed multitasken, dus een biertje drinken tijdens het BBQen gaat nog net maar verwacht verder niet te veel van ons! 8)
Jonghu.... Jeweettoch;) ik verwacht van jou al helemaaaaal niks. Maar dat terzijde ;)

Maar ik bedoel ook wel, dat ik met enige jaloezie kan kijken hoe deze mannen zo op ??n ding gefocust kunnen zijn, waar ik altijd een heleboel dingen door mijn hoofd hoor schieten aan gedachten/ideeen.

denk dat het bij mannen niet anders is hoor, alleen wij geven geen gehoor aan die gedachtes ;)

Big-T zei:
denk dat het bij mannen niet anders is hoor, alleen wij geven geen gehoor aan die gedachtes ;)
Hmmm, dat weet ik niet hoor, daarvoor kijk ik toch te vaak in van die ogen die op " spaced out" staan....;)

Dominique zei:
ik verwacht van jou al helemaaaaal niks.

The story of my life  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Nosmo zei:
Dominique zei:
ik verwacht van jou al helemaaaaal niks.

The story of my life  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Dat heb jij dan weer.... Arme ziel. ;)

Terug
Bovenaan Onderaan