BasBQ
Beef en Steak

BBQ Crawl

FF in de gaten houden!
 
Dennis zag op haar pinterest foto pagina ook foto's van Bob Sykes en Big Bob Gibson dus denk dat het erg leuk kan worden.
 
Heb me even geabonneerd op haar RSS feed, ze zal het vast wel aankondigen als ze het daar uitzenden. Kijken of hij dan weer in iTunes staat ook.
 
Heb me even geabonneerd op haar RSS feed, ze zal het vast wel aankondigen als ze het daar uitzenden. Kijken of hij dan weer in iTunes staat ook
H?, das een goeie.  :)
Nu dan weer niet vergeten te kijken naar RSS nieuwtjes (moet ik nog aan wennen)

Mac
 
Super vet! Dit lijkt me wel gaaf
 
Met RSS kun je blogs e.d. volgen. Kijk maar eens op mijn blog, rechts aan de ziikant staat een oranje icoontje. Dat is de link naar mijn RSS feed.
Door die link toe te voegen aan een RSS reader en dat met meer blogs te doen hoef je alleen maar naar de reader om te zien welk blog nieuwe berichten heeft en hoef je niet naar alle site apart te gaan.
De reader kan een los programma zijn maar ook een service die je in je browser bezoekt, zoals google reader.
Ik volg zo een paar honderd sites en zie al het nieuws op ??n pagina.
Je kunt het ook nog indelen naar interesse, onderwerp etc.
Zo hoef je niets te missen van je favoriete sites.
 
Top dank je ik zag inderdaad wel eens een  icoontje met rss maar begreep nooit waar het voor was.... Maar nu word het ineens een stuk makkelijker;-)
 
@Frits

Hier een newbie wat Pinterest betreft.
Hoe plaats je een logo op de divaq pinterest pagina ?

Mac
 
Even een mail sturen naar divaq@rogers.com met je logo in .jpeg oid en dan een paar dagen geduld hebben.
 
Dank je Frits
En ik maar van alles proberen op Pinterest, snapte er helemaal niks meer van  :D
Nog niet echt, maar dat komt wel een keer (ben er vandaag door jouw linkje pas voor het eerst mee geconfronterd)

Gaan we doen
Leuk

Mac
 
De eerste aflevering is op 9 april, nu nog een manier vinden om het hier te kunnen kijken ;)
 
Ik ga zoeken :D
 
Frits zei:
De eerste aflevering is op 9 april, nu nog een manier vinden om het hier te kunnen kijken ;)
noskos zei:

Haha, dat dacht ik al, daar kun je op wachten! Dennis de speurhond ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan