Beef en Steak

Bavettestrips en saté van biefstuk

 
 
 

mamajolijn

Kooltjesharker
Berichten
241
Meestal ben ik de gebruiker van onze geliefde kamado, maar manlief wilde mij eens verrassen:

Ik zit nietsvermoedend op mijn werk, krijg ik een appje: "Schat, de biefstuk en bavette staan al te marineren voor morgen":

IMG-20240807-WA0005.jpg


Verrassing alom. De de volgende dag de nieuwe plancha en het gietijzeren rooster in gebruik genomen.:

IMG-20240810-WA0002.jpg
IMG-20240810-WA0005.jpg


Als een volleerd pro (laat ons even in die waan) stond dit daarna op tafel:

IMG-20240810-WA0003.jpg
IMG-20240810-WA0004.jpg



We hebben heerlijk gegeten!

IMG-20240810-WA0006.jpg
 
Niets meer aan doen, behalve met veel smaak opeten.
Handig zo'n man in huis....:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ziet er heerlijk uit! Leuk thuiskomen zo. Niets mis mee toch?
 
Ziet er goed uit.
Zou leuk zijn als ik mijn vrouw aan het barbecueën krijg. 😢 Helaas, ijdele hoop.
 
Ziet er profi uit hoor , heerlijk 😋
 
Ziet er goed uit.
Zou leuk zijn als ik mijn vrouw aan het barbecueën krijg. 😢 Helaas, ijdele hoop.
Zij heeft vast andere talenten en ze geniet vast van de gerechten die jij op de bbq maakt. 😁

Welke marinades toegepast ?
Manlief moest even zoeken (hij slaat dat nooit op 😅), maar hier de link voor de biefstuk. Helaas kan hij het recept voor de bavette niet meer vinden. Het was een aziatische marinade met sojasaus, knoflook en verse gember.
 
Laatst bewerkt:
Zij heeft vast andere talenten en ze geniet vast van de gerechten die jij op de bbq maakt. 😁


Manlief moest even zoeken (hij slaat dat nooit op 😅), maar hier de link voor de biefstuk. Helaas kan hij het recept voor de bavette niet meer vinden. Het was een aziatische marinade met sojasaus, knoflook en verse gember.
Waarschijnlijk gezocht op iets met delicious en Asian en per ongeluk op dit recept gestuit 😆
 
Terug
Bovenaan Onderaan