BasBQ
Beef en Steak

Batterij gebruik Maverick-732

 
 
 
 
 

McPeet

Gemarineerd
Berichten
1.650
Ik moet bij mijn Maverick 732 om de 2 maanden nieuwe batterijen stoppen, nu gebruik ik hem wel regelmatig, maar vind dat hij wel heel erg snel de batterijen leeg trekt. Hebben jullie die ervaring ook?
 
Nu het kouder wordt buiten zeker... ik heb oplaadbare varianten gekocht van gp erg fijn!
 
Sander72 zei:
Nu het kouder wordt buiten zeker... ik heb oplaadbare varianten gekocht van gp erg fijn!
Het is juist de ontvanger die binnen staat die de batterijen vreet, buiten geen problemen
 
Ik ervaar het zelfde ja.

Heb toevallig ook net een setje GP oplaadbaar gekocht omdat m'n vorige oplaadbare batterijen elke keer leeg waren na 2 sessies.
 
Heb de zwarte editi van de 732 al meer als een jaar in gebruik.
En daar nogsteeds met de originele batterijen.
Ik kan je ervaring dus niet delen.
 
nix13 zei:
Heb de zwarte editi van de 732 al meer als een jaar in gebruik.
En daar nogsteeds met de originele batterijen.
Ik kan je ervaring dus niet delen.

Ik heb ook een zwarte 732, nu een jaar, en ook nog steeds de originele batterijen.
Voor wat betreft uren, heb ik het -terugkijkend in mijn bbq geschiedenis- over zo'n 90 uur et 732 gebruik.
 
Het kan zijn dat m'n oude oplaadbare batterijen in een heel slecht conditie verkeerde maar dat gaan we zien als ik morgen de nieuwe batterijen er in doe.

Het is bij ook de ontvanger binnen die regelmatig de batterij indicator weer geeft maar vaak zie je het al aan de helderheid van het scherm.
De zender heeft nog het zelfde setje wat mee kwam in de doos.
 
dennis zei:
nix13 zei:
Heb de zwarte editi van de 732 al meer als een jaar in gebruik.
En daar nogsteeds met de originele batterijen.
Ik kan je ervaring dus niet delen.

Ik heb ook een zwarte 732, nu een jaar, en ook nog steeds de originele batterijen.
Voor wat betreft uren, heb ik het -terugkijkend in mijn bbq geschiedenis- over zo'n 90 uur et 732 gebruik.
Ik heb ook die zwarte, maar ik red de 30 uur niet. Ga maar opzoek naar oplaadbare
Jaakke zei:
Het kan zijn dat m'n oude oplaadbare batterijen in een heel slecht conditie verkeerde maar dat gaan we zien als ik morgen de nieuwe batterijen er in doe.

Het is bij ook de ontvanger binnen die regelmatig de batterij indicator weer geeft maar vaak zie je het al aan de helderheid van het scherm.
De zender heeft nog het zelfde setje wat mee kwam in de doos.
Ik heb precies het zelfde, scherm wordt zeer zwak en... vlak erna niet meer te zien
 
dennis zei:
nix13 zei:
Heb de zwarte editi van de 732 al meer als een jaar in gebruik.
En daar nogsteeds met de originele batterijen.
Ik kan je ervaring dus niet delen.

Ik heb ook een zwarte 732, nu een jaar, en ook nog steeds de originele batterijen.
Voor wat betreft uren, heb ik het -terugkijkend in mijn bbq geschiedenis- over zo'n 90 uur et 732 gebruik.
Dan zal ik er maar niet bij vertellen dat ik het nog wel eens vergeet om een van de twee of alletwee uit te zetten :blush:
 
Ik heb de witte, ik heb hem vanaf dat hij net uit kwam en ben nog steeds met de eerste set batterijen bezig.
 
Mike v R zei:
Ik heb de witte, ik heb hem vanaf dat hij net uit kwam en ben nog steeds met de eerste set batterijen bezig.

Ja, maar jij gooit alles in de magnetron. Zo kan ik het ook. =))
 
Dominique zei:
Mike v R zei:
Ik heb de witte, ik heb hem vanaf dat hij net uit kwam en ben nog steeds met de eerste set batterijen bezig.

Ja, maar jij gooit alles in de magnetron. Zo kan ik het ook. =))
Whahaha
 
Dominique zei:
Mike v R zei:
Ik heb de witte, ik heb hem vanaf dat hij net uit kwam en ben nog steeds met de eerste set batterijen bezig.

Ja, maar jij gooit alles in de magnetron. Zo kan ik het ook. =))
Ik heb ook een witte, ook de batterijen nog nooit vervangen....

Onze oven heeft een kern-thermometer  :p
 
Dominique zei:
Ja, maar jij gooit alles in de magnetron. Zo kan ik het ook. =))

Kun je de magnetron als batterij oplader gebruiken dan?
 
dennis zei:
Dominique zei:
Ja, maar jij gooit alles in de magnetron. Zo kan ik het ook. =))

Kun je de magnetron als batterij oplader gebruiken dan?

Jazeker! 30 sec op 950 watt, wist je dat niet? =))
 
Ik heb een witte en heb de oorspronkelijke batterijen na 1,5 - 2 jaar vervangen. Dat is alleen de Maverick met scherm. De zender is voedt zich nog met originele batterijen.
(alleen mijn probe is kaduuk  :-S )
 
Terug
Bovenaan Onderaan