Beef en Steak

Bastard Medium gekocht

Zuid1988

Tondelzoeker
Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum! Sinds vandaag in het bezit van een Bastard Medium. Heb er gelijk een vraag over, want wij zijn beginners.

Wij hebben namelijk de barbecue vandaag geleverd gekregen en het tuincentrum levert het volgende voor dezelfde prijs uit:
- Bastard Medium Compleet 2022 waarbij het multilevel systeem er standaard in zit
- Bastard Medium Compleet 2021, waarbij ze het multilevel systeem apart leveren

Nu hebben wij de tweede constructie ontvangen, maar we voelen hier ons toch niet zo prettig bij. Het voelt alsof we een ouder model voor dezelfde prijs ontvangen. Op het filmpje van het BBQ experience center zagen we dat er toch meer verschil zat tussen de 2021 en 2022 versie, vandaar. Zijn er mensen met kennis die meer kunnen vertellen? En is deze deal eerlijk of zeggen jullie: de 2021 moeten ze voor minder aanbieden?

Alvast ontzettend bedankt voor jullie hulp! 😃

Vragen kun je in een ander topic stellen.
Een iets uitgebreider voorstellen is wel zo netjes.

Ah, sorry! Ik weet niet goed wat gebruikelijk is en wat te delen.

We zijn begin dertigers en hebben onze vakantie noodgedwongen moeten annuleren. Daarom ‘maar’ een Bastard gekocht ;-). Verder echte beginners en zin om nieuwe gerechten te gaan proberen

Welkom hier .
Volgens mij is het enige verschil het multilevel system en het jaar😅

Welkom op het forum!

Als het niet goed voelt zou ik contact opnemen met de verkoper en vragen of ze hem om kunnen ruilen. Mits je natuurlijk Basterd 2022 op de bon hebt staan.

Ik sluit me aan bij @Ewald.

Indien het niet bevalt, terug naar het tuincentrum en kijken wat je werkelijk gekocht hebt.

Welkom op het Genootschap.

Begrijp je gevoel. De kwaliteit van herbouwden model doet niet onder voor hat latere, het gemis van de opties is natuurlijk klote.
Zou gewoon terug gaan naar het tuincentrum.

Welkom hier

Dit soort issues moet je regelen met je leverancier. Lijkt me logisch.

Welkom!

Welkom
Hopelijk krijg je snel duidelijkheid van je verdeler.

Welkom

Terug
Bovenaan Onderaan