Beef en Steak

Bakblik voor op de WGA

noskos

Administrator
Forumleiding
Domi is op zoek naar een vierkant bakblik dat op haar WGA past. Nou heb ik hier een heleboel bakblikken, dus even gepast en mijn Wilton 8"x8" (20x20 cm) brownie tin past precies ;) Dekseltje kan ook nog mooi dicht! Maar als ik daar een foto van maak zie je het toch niet :D

wgawilton-1.jpg

wgawilton-2.jpg

BUY NOW......tralalala  ;)  ;D

Te koop bij de betere taartwinkel neem ik aan?

Even geduld....de 25e komen ze weer binnen volgens de site.

Ik zal eens kijken bij de Engelse winkel in de buurt van Brussel.

Toen ik dat formaat zocht was het echt nergens te vinden, nu decoreert iedereen taarten en vind je ze overal ;) @ Domi, in Naaldwijk hebben ze ze misschien wel in de winkel! Kun je hier nog een bakkie doen ook...

noskos zei:
Toen ik dat formaat zocht was het echt nergens te vinden, nu decoreert iedereen taarten en vind je ze overal ;) @ Domi, in Naaldwijk hebben ze ze misschien wel in de winkel! Kun je hier nog een bakkie doen ook...

Daar zat ik ook aan te denken....ik ga ze wel bellen. Ik ga maar een paar sloffen bij jou neerzetten, wel zo makkelijk hihi.En een dekentje, want kouwelijk. En jouw adres in de TomTom van Ruud zetten, onder "thuis" whoehaa!!!

Trouwens, zit die tompoesmeneer ook niet in naaldwijk? Hoe heet ie weer? Holtkamp?

Mijn vrouw kwam vorige week thuis met zo'n ding. Bij de action gekocht voor een appel en een ei.... Nu moet ik alleen nog een Wga hebben....

@Domi, Holtkamp zit in Vlaardingen is weer iets verderop ;-)

Terug
Bovenaan Onderaan