BasBQ
Beef en Steak

Bacon Cheeseburger - Bacon Week Day 6

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Vandaag een simpele, de bacon cheeseburger.
Ooit begonnen als een variant op de Spiffsburger, maar ik doe het veel simpeler tegenwoordig, pond rundergehakt, de echte, met vet, niet dat magere spul. Dan twee eetlepels BBQ rub, alles dat met rund werkt is heerlijk in je burger, ??n eetlepel worchestershire en ketchup of BBQ saus en een fijngesnipperd uitje. Alles goed mengen, in vieren verdelen en in de redneck hamburgerpers er vier burgers van maken.

Lekker op een gegrild broodje met analoogkaas, bacon, tomaat, mayo, meer ketchup of BBQ saus, augurken etc.

baconcheeseburger-1.jpg
 
Dit zou een prima ontbijt zijn!

Of lunch...

Of diner...

Of tussendoor!
 
ik had woensdag precies zo'n broodje is alleen niet echt gebeurd en er is ook geen bbq aan te pas gekomen, maar hij was heerlijk met mijn zelfgemaakte bacon. Dus toch een beetje met bbq :)
 
dit zijn echt de betere broodjes, dat je mond bijna uitscheurt als je een grote hap wil nemen, Heerlijk
 
Leo zei:
dit zijn echt de betere broodjes, dat je mond bijna uitscheurt als je een grote hap wil nemen, Heerlijk

Met mes en vork gaat het ook prima hoor ;)
 
Een burger is finger food. Snap niet dat een hoop van de moderne hippe burgertenten ze zo groot maken dat je ze niet in ??n keer in je mand kan stoppen.
 
Njam !
Geen goed idee om dit tegen de middag aan gaan bekijken terwijl in de frigo een stukje makreel en radijsjes liggen te wachten als middageten (ook lekker, maar toch...).
 
Dat ziet er weer verdomt lekker uit zeg, krijg er trek van.
 
Dat ziet er uit als een erg lekker broodje z?g.  :)
Hier gaat ook regelmatig bacon op de hamburger.

Mac
 
Terug
Bovenaan Onderaan