Beef en Steak

Avocado-Ei van de BBQ

noskos

Administrator
Forumleiding
Ik probeer de laatste tijd wat meer groenvoer tot me te nemen in het kader van een iets gezondere manier van leven, ahum.
Op http://www.voedzaamensnel.nl kwam ik een receptje tegen voor een lunch. Zij maken het ik de oven, dus dan kan het ook in de BBQ toch?

Dus avocado gehalveerd, het gat iets groter gemaakt en er een eitje in gedaan. Wel iets van het eiwit weggooien anders loopt het je BBQ in, niet vragen hoe ik dat weet :D
Dan indirect op de BBQ, zout, peper en wat peterselie of bieslook erop en je hebt een gezonde, voedzame lunch.

u4anypu9.jpg

ama6etyd.jpg

Dat groente's ook zo smakelijk uit konden zien!!  :-O

Leuk gedaan, hoe smaakte het?

Ziet er zeer appetijtelijk uit Dennis!! :D

Ik vind de jouwe er veel mooier uitzien dan op de site!!

Warme avocado vond ik verrassend lekker. Al met al een prima lunch.

leuke en gezonde manier van bbqen  :)

Hoppa die ga ik ook proberen. Bedankt voor het delen.

Deze gaat ook op de To-Do-List !
Hoe lang op de Q en hoe warm ?

Ziet er prima uit!

Maar we hebben als Q'ers toch al een super gezonde levensstijl? We bakken helemaal niets in boter en we frituren niets. Scheel bakken met vet wat je binnen krijgt :P
.
.
.
.
.
.
.
Neeee.....help mij nou niet uit mijn droom ;)

wat grappig, ik dacht een keer ervaren te hebben dat avocade ranzige meuk werd als je het verhitte maar hier blijkt dat het gewoon kan?!

DanBras zei:
Ziet er prima uit!

Maar we hebben als Q'ers toch al een super gezonde levensstijl? We bakken helemaal niets in boter en we frituren niets. Scheel bakken met vet wat je binnen krijgt :P
.
Neeee.....help mij nou niet uit mijn droom ;)

uh... ik bak regelmatig in (al dan niet zelf eerst geklaarde) roomboter en daarnaast ook nog in ganzevet, eendevet, er gaat varkensvet door de zuurkoolstamppot, dus ik ben geen Q-Ster zeker?  ;)

Op zo'n 180?C totdat het eitje gestold is, kwartiertje tot 20 minuten.

Hier worden de Weet Watsers heel blij van  :D

Mooi geformuleerd Mike!! :D :D :D :D

Ook eens gaan proberen!

Terug
Bovenaan Onderaan