Beste Forumgenoten, in het kader niet bang zijn gewoon doen heb ik via een kennis een Auplex kamado 21" aangeschaft. Dat ding moet nog besteld worden (ze bestellen gelijk een hele container) en komt dan over een maand of 3 (als het Suezkanaal niet dicht ligt
) aan in NL.
Heb een foto gezien van degene die ze de vorige ronde besteld hebben, en heb die op internet opgezocht (zie ook hieronder), ben daarna vanwege de voorpret alvast eens op zoek gegaan naar ervaringen. Maar op dit en andere fora vind ik toch vooral onderwerpen die gaan over zal ik het wel of niet doen en vergelijkingen op basis van de theorie, ik vind eigenlijk geen berichten van mensen die dast ding hebben.
Vandaar dit topic, heb je zo'n Auplex BBQ zoals hieronder, wat is je ervaring? Ben niet zo zeer geïnteresseerd in de vergelijking met andere merken
.
Dus heb je zo'n ding (of nog beter deze) deel je ervaring. Waar moet je op letten als je hem hebt? Wat moet je echt gelijk aanpassen
? Welke accessoires passen erop (van andere merken zodat je niet steeds 3 maanden hoeft te wachten)?
Ik ben benieuwd, hier de foto's:
Auplex filmpje
Edit: heb deze draadjes nog gevonden:
www.bbqgenootschap.nl

Heb een foto gezien van degene die ze de vorige ronde besteld hebben, en heb die op internet opgezocht (zie ook hieronder), ben daarna vanwege de voorpret alvast eens op zoek gegaan naar ervaringen. Maar op dit en andere fora vind ik toch vooral onderwerpen die gaan over zal ik het wel of niet doen en vergelijkingen op basis van de theorie, ik vind eigenlijk geen berichten van mensen die dast ding hebben.
Vandaar dit topic, heb je zo'n Auplex BBQ zoals hieronder, wat is je ervaring? Ben niet zo zeer geïnteresseerd in de vergelijking met andere merken

Dus heb je zo'n ding (of nog beter deze) deel je ervaring. Waar moet je op letten als je hem hebt? Wat moet je echt gelijk aanpassen

Ik ben benieuwd, hier de foto's:

Auplex filmpje
Edit: heb deze draadjes nog gevonden:
keuze Auplex Kamado
Beste mensen, Ik ben voornemens een Auplex Kamado large 21 inch te kopen. Waar moet ik op letten en wat moet ik er echt bij hebben als accessoire? Iemand hier ervaring mee? Groeten Gerrit

Laatst bewerkt: