Beef en Steak

ATS stelt zich voor

ATS79

Tondelzoeker
Berichten
2
beste bbq liefhebbers, ik wil me bij deze even voorstellen. Had ooit al eens een account bij dit forum en een 2de Nederlands bbq forum, kan niet op de naam komen, maar die accounts zijn weg denk door jaren ongebruikt.

het bbq virus heb ik geërfd van mijn vader die eerst op een soort van Hibachi thuis en op vakantie van alles klaar maakt. Later kwam de weber kogel bbq. Na het huis verlaten te hebben heb ik zelf een kogeltje (37) gekocht. Vele jaren veel plezier van gehad en langzaam is er een WSM 37, weber gas bbq en WGA bij gekomen.

En dit jaar alles verkocht een kamado (basterd large) gekocht. Ben weer aan het inlezen en dacht toen er was toch een actief forum? En bij deze gevonden.

Groeten uit Noord-Holland, Antoine
 
Je WGA ook opgeruimd?
Bastard L, leuk. Heb m zelf ook.
 
Je WGA ook opgeruimd?
Bastard L, leuk. Heb m zelf ook.
Nee, stom te vermelden. De WGA vind ik briljant. Past zo in de auto. Nu ook weer mee naar Oostenrijk. Maar heb de WGA al op zo veel plekken kunnen gebruiken. Rooster in 2 delen en een kleine firestarter past erin
 
Nee, stom te vermelden. De WGA vind ik briljant. Past zo in de auto. Nu ook weer mee naar Oostenrijk. Maar heb de WGA al op zo veel plekken kunnen gebruiken. Rooster in 2 delen en een kleine firestarter past erin
Ahhh, gelukkig maar! Hier ook een liefhebber. Met spit, jamadovilt op de rand, andere schuifjes, custom gietijzeren roosters, etc.

Supergaaf ding!
 
Welkom en veel plezier met het ophalen van herineringen. :D
 
Welkom terug Antoine!
 
Terug
Bovenaan Onderaan