Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heeft er iemand ervaring en/of een recept voor het maken van een appeltaart in een skillet? Wel of geen rookhout erbij?
Wil het dit weekend proberen, maar tips en tops zijn meer dan welkom.
Zie link, ik gebruik gewoon een kant en klaar pak van de Jumbo (koopmans kan ook)
Geen rookhout, want dat is niet lekker op gebak.
ipv. springvorm, een skillet dat kan al is de rand van een skillet vrij laag. Ik zou er wel bakpapier inleggen anders krijg je hem nooit uit de skillet als hij klaar is vermoed ik.
Meer inspiratie kun je ook opdoen in het receptendeel Desserts: klik voor Desserts
De jaarlijkse traditie, appeltaart gemaakt met de appels van ons eigen appelboompje uit de tuin. ( uitvoering Juli 2020)
rozijnen geweekt in een mengsel van rum en drambuie, en de bodem van de taart bestrooid met verkruimelde bastognekoeken
Tussen de 160 en 170 graden op de BBQ en mooi goudbruin laten worden, dat duurde deze keer 2 uur en 10 minuten, vorig jaar had ik de BBQ op 175-180 graden toen duurde het 1 uur en 50 minuten, ik wilde nu zien of daar veel verschil in zat, niet dus, heerlijk zacht van binnen en...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.