Beef en Steak

Amerikaanse winkels

Boldeagle

Gerijpt
Hoi,

Hopelijk het goede forumdeel gekozen en anders hoor ik het wel.
Ik ben een beetje op zoek naar de Amerikaanse rubs en sauzen, nu ken ik er al een aantal en via via heb ik van de Amerikaanse winkel bij  Antwerpen gehoord.
Nu is mijn vraag is dit de moeite waard, of kennen jullie meerdere of zelfs betere adressen hiervoor.

Op mijn laatste USA vakantie wel een aantal Weber marinades geprobeerd en deze vond ik zeer zeker de moeite waard, maar ik heb deze hier nog niet gezien.
Helaas had de laatste supermarkt die we aandeden alleen de vloeibare varianten in het assortiment maar dit leek ons de goden verzoeken met onze koffers.
Hoewel als je kleren allemaal naar diverse BBQ sauzen ruikendit wel eens een afwisseling is met de gewone  "Robijntje marinade"  ;D

Mike

Voor dry rubs is er de webwinkel van Hugo www.true2bbq.nl hij heeft ook mooie sauzen. Bij www.barbecuepaleis.nl kan je ook lekkere rubs kopen van bijvoorbeeld Raichlen en Dizzy pig

Rubs verkopen ze trouwens niet bij de Amerikaanse winkel in Antwerpen

We hebben ook een lijst met moeilijk verkrijgbare spullen hier op het forum, hier staan ook sauzen in: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=105.0

We (Domi en ik) kwamen bij de Sligro ook nog steeds Dinosaur tegen en groot verpakkingen (denk 5 liter) Bull's Eye sauce.

Boldeagle zei:
Hoi,

Hopelijk het goede forumdeel gekozen en anders hoor ik het wel.
Ik ben een beetje op zoek naar de Amerikaanse rubs en sauzen, nu ken ik er al een aantal en via via heb ik van de Amerikaanse winkel bij  Antwerpen gehoord.
Nu is mijn vraag is dit de moeite waard, of kennen jullie meerdere of zelfs betere adressen hiervoor.

Op mijn laatste USA vakantie wel een aantal Weber marinades geprobeerd en deze vond ik zeer zeker de moeite waard, maar ik heb deze hier nog niet gezien.
Helaas had de laatste supermarkt die we aandeden alleen de vloeibare varianten in het assortiment maar dit leek ons de goden verzoeken met onze koffers.
Hoewel als je kleren allemaal naar diverse BBQ sauzen ruikendit wel eens een afwisseling is met de gewone  "Robijntje marinade"  ;D

Mike

Tuincentrum Groenrijk verkoopt de weber marinades.

Hoi,

nou iedereen voor zover bedankt. ik heb weer wat opties gezien en ga deze eens bekijken.

Mike

Terug
Bovenaan Onderaan