Beef en Steak

Alweer een nieuwe maar ben al een tijdje lid.

l.kleuver

Tondelzoeker
Hoi ik ben Lars en ruim een jaar geleden al lid geworden van dit forum.

Een tijdje geleden alweer besmet geraakt met BBQ virus. Nadat ik was uit gekeken op de calv? en verbrande speklappen. Begon ik rond te kijken op youtube en kwam ik Pitmaster X en Bensbq tegen. Toen ontdekte ik pas wat ik allemaal met een bbq kon. Een nieuwe hobby was geboren. Een beetje googlen verder en ik kwam dit forum tegen en ik heb echt avonden achtereen door alle (geweldige) recepten en topics zitten bladeren. Wat een kennis!! En ik dacht dat wil ik ook!

Maar tot op heden eigenlijk nooit echt de bbq aangestoken. De reden hiervoor is dat ik een nieuwbouw huis gekocht had en die door alle problemen pas 2 jaar later werd opgeleverd. Zoals je snapt stond toen mijn hoofd er niet helemaal naar om te gaan experimenteren.

Maar.... het huis is nu af en de tuin begint vorm te krijgen. Dus ik kan mijn vrije tijd nu ten volste gaan benutten om de meest leuke gerechten te maken op de Q.  Echter is mijn vrouw er nog een beetje pessimistisch over en moet het nog allemaal zien haha.

Inmiddels ben ik ook begonnen aan het maken van een BBQ meubel waarvan ik al een topic heb aangemaakt:
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=19042.new#new

Laat weten wat je ervan vind !!

En tot ziens op dit forum! :-h

Hallo Lars.
Van harte welkom bij de club.
Leuk dat je nu eindelijk weer tijd krijgt voor je hobby.
Veel plezier daarmee en we zijn natuurlijk in afwachting van de foto's van je grillwerk.

Grts,

Hans.
p.s. wordt een mooie tafel.

Welkom!

Hoi Lars,
welkom bij het Genootschap, Als je maar lekkere dingen op de BBQ maakt gaat je vrouw vanzelf mee in deze hysterie :D

Welkom Lars

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Terug
Bovenaan Onderaan