Beef en Steak

Alexander new in Town

Alexander68

Tondelzoeker
Goedeavond, nacht , morgen etc etc

Mijn naam is Alexander en na het opknappen van een tuin en oriënteren een Kamado gekocht.. Maar ik zal even wat verder vertellen over mezelf want dat is toch wat jullie willen nietwaar :)

Ik ben 57 jaar , woon omgeving Rotterdam en heb als Hobby's wandelen , gamen (playstation 5 , Fotografie en de grote liefde is Oostenrijk en dan Ost Tirol dus wil je daar naar toe dan moet je bij mij zijn voor Tips. In 1e instantie wilde ik niet al te veel geld uitgeven en kwam uit op een Grill Guru... hmmm die wilde mijn vrouw en ik in het echt zien dus op naar BBQ Experience center in Roosendaal ... komen we ook weer eens in Brabant terecht...

Maar goed die geven slechts 2 jaar garantie op hun producten ... een heel slecht signaal voor een klant vindt ik persoonlijk.... Uiteindelijk op een Bastard uitgekomen en dan een Large ... althans...dat was de 1e gedachten want goed advies gekregen over formaat en beschikbare extra;s .

Hmm erg interessant allemaal maar om het zeker te weten toch maar voor een bbq Workshop gegaan (het is tenslotte een hoop geld ) deze volgden we in Nunspeet en is buitengewoon ontvangen door mijzelf en mijn vrouw... Hmm die Bastard VX is toch wel erg mooi, en wat robuster en groter oppervlak om te gebruiken door de kap...

Dat is hem uiteindelijk geworden en afgelopen week keurig thuisbezorgd... Gisteren en vandaag ingebrand en as we speak is hij qua temperatuur langzaam aan het dalen en ook langzaam opgebouwd rond de 170 graden en nu zakt hij langzaam (door de hitteschilden , was een tip ) morgen de 3e keer en dan zaterdag de eerste dingen proberen.....

Heb er zin in en hoop hier tips te delen en te leren ...

1000039411.jpg

Welkom Alexander!

Welkom Alexander!

Mooie orrientatie, nu jezelf lekker verwennen met lekker eten van die stoer uitziende bastard 😄

ps. ben benieuwd naar je eerste apflestrudel van de bbq 😉😁

Welkom Alexander, tijdens de derde sessie inbranden kan er al prima een mooi stukje vlees op natuurlijk.. veel plezier hier en met je VX

Welkom Alexander ! Veel plezier hier. Mooi apparaat de VX.
Ook een mooi voorbeeld hoe je tot een keuze komt! Voelen, proberen dan kom je er vanzelf (y) (y)

Terug
Bovenaan Onderaan